کت شلوار زغالی شیک و جذاب

کت و شلوار مشکی یقه بلیزر

کت شلوار زغالی شیک و جذاب

کت و شلوار زغالی شیک و جذاب مردانه، پرطرفدارترین، کت و شلوار در بین آقایان از هر گروه و رده‌ی سنی، می‌باشد. قطعاً به طور حتم، این نوع کت و شلوار جزء انتخاب و خرید لباس شب و مجلسی شما هست.

اگر شما نیز در جستجوی پیدا کردن کت شلوار زغالی شیک و جذاب و زیبای مردانه، هستید، اصلاً نگران نباشید.

از آنجایی که هر مردی با هر سنی، بدون چون و چرا حداقل یک دست از این کت و شلوار را در کمد لباس‌هایش جا داده شکی نیست. با اطمینان بالای 100% می‌گوییم که در سطح جهان بیشترین خرید کت و شلوار به رنگ زغالی اختصاص دارد. 

در این مقاله، مجموعه بسیار بزرگ گارنو، با استفاده از نظرات متخصصین خود در زمینه مد و فشن در صدد برآمده است، درباره‌ی پرطرفدارترین رنگ‌ کت شلوار بین آقایان، مقاله بنویسد.

امیدواریم با مطالعه‌ی این مقاله، جزئیات بیشتری راجع به این کت و شلوار بدست آورید، و از یافتن بهترین نوع کت شلوار زغالی شیک و جذاب و دلنشین لذت ببرید.

فهرست آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • پارچه‌های کت و شلوار زغالی شیک و جذاب
  • انواع یقه‌های مناسب برای کت و شلوار زغالی
  • پیراهن‌های مناسب کت و شلوار زغالی
  • برش‌های کت و شلوار زغالی

از نمونه‌های کت و شلوارهای گارنو دیدن کنید

 


پارچه‌های کت و شلوار زغالی

کت و شلوار زغالی شیک و جذاب، را از پارچه‌های زیادی می‌توان تهیه کرد.

نکته‌ بسیار مهم این است، که کت و شلوار زغالی خود را می‌خواهید، کجا بپوشید. و چه مبلغی را برای خرید آن می‌توانید پرداخت کنید. برای مثال شاید فردی بخواهد کت و شلوار خود را در شرکت یا جلسات اداری بپوشد. بنابراین بهتر است، از پارچه‌هایی برای کت شلوار مردانه خود استفاده کند، که دارای مقدار بیشتری ویسکوز پلی استر باشد. زیرا هم دیرتر چروک می‌شود، و هم دوام بیشتری در شستشوهای زیاد خواد داشت.

ولی شاید شما بخواهید کت و شلوار خود را در مهمانی‌های خاصی بپوشید. البته این را هم بگوییم: که بیشترین کاربرد و مصرف کت شلوار زغالی شیک و جذاب، برای مجالس و مهمانی‌های مهم و حتی رسمی و معمولی است. در این صورت، بهتر است، پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید، مقداری wool داشته باشد.

نکاتی درباره پارچه وول در کت و شلوار مردانه

در کت شلوار زغالی شیک و جذاب، وول یا پشم، باعث شفافیت پارچه و متفاوت بودن آن می‌گردد.

برای پارچه‌های wool، چند نکته وجود دارد. اینکه فقط وجود مقداری wool در پارچه کافی نیست. بلکه در کنار این‌ها باید ظرافت زیادی هم در بافت آن به کار رفته باشد. هر چقدر پارچه‌ها با ظرافت بیشتری بافته شده باشند، قیمت آنها نیز بیشتر و پارچه حساس‌تر می‌شود.

البته این حساس بودن پارچه باعث درخشندگی کت شلوار مردانه شما می‌شود. این موضوع باعث متفاوت بودن بیشتر شما در مهمانی خواهد شد.

ترکیبات پارچه کت شلوار زغالی

ترکیباتی از پارچه کت شلوار زغالی شیک و جذاب هم هست که برای محیط‌های کاری پیشنهاد می‌شود. مثل پارچه فیلافیل ۵۵ درصد پلی استر، ۴۵ درصد wool ، که این ترکیب را هم می‌توانید، برای مهمانی‌های خود استفاده کنید.

کت شلوار مردانه فیلافیل ۴۵/۵۵ درصد نسبت به پارچه‌هایی که در بالا راجع به آن، با شما صحبت کردیم،  قیمت خیلی پایین‌تری دارند.

                             نمونه رنگ‌های زغالی تا طوسی پارچه فیلافیل

پارچه کت شلوار زغالی شیک و جذاب
رنگ‌بندی طوسی پارچه فیلافیل برای رنگ زغالی کت شلوار مردانه


انواع یقه‌های کت و شلوار

برای کت شلوار زغالی شیک و جذاب، انواع مختلفی مدل یقه وجود دارد. برای مثال یقه انگلیسی، آرشالو  بیلز، نمونه‌های مختلفی از یقه‌های کت و شلوار مردانه است.

مکانی و یا مجلسی که شما قصد دارید، کت شلوارتان را آنجا استفاده کنید، بسیار حائظ اهمیت است. اگر برای جلسات کاری استفاده می‌کنید، بهترین نوع یقه انگلیسی و بیلز می‌باشد.

البته موضوعی که باید در اینجا به شما تذکر بدهیم این است، که رنگ زغالی کلاً به دلیل اینکه در کت شلوار مردانه به عنوان رنگ کلاسیک شناخته می‌شود، بهتر است، از یقه انگلیسی و بلیزر در آن استفاده شود. اگر بخواهید از یقه آرشال و سایر یقه‌ها استفاده کنید، مناسب و ایده‌آل از آب در نمی‌آید.

کت شلوار مردانه با جلیقه
کت شلوار زغالی شیک و زیبای مردانه گارنو

یقه انگلیسی را می‌توانید کمی پهن‌تر انتخاب کنید. اگر فردی قد بلند هستید، و اضافه وزن زیادی ندارید، یقه انگلیسی کمی پهن، بسیار گزینه مناسبی برای کت و شلوار زغالی شیک و جذاب می‌باشد.

                             نمونه کت و شلوار‌های گارنو



پیراهن‌های مناسب کت و شلوار

برای کت شلوار زغالی شیک و جذاب، پیراهن‌های زیادی را می‌توان در نظر گرفت. رنگ‌های سفید، آبی، یاسی، جودون و … رنگ‌هایی هستند، که زیر کت و شلوار زغالی به خوبی خود را نشان می‌دهد.

در مورد رنگ پیراهن مردانه برای کت شلوار مردانه ذغالی ترجیحا به ترتیب رنگ‌های سفید، صورتی و گلبهی برای مهمانی‌های عصر و شب می باشد. اگر برای محیط کاری می‌خواهید کت و شلوار زغالی شیک و جذاب خود را بپوشید ترجیحاً به ترتیب از پیراهن های رنگ آبی طوسی روشن و سفید استفاده کنید.

در مورد رنگ پیراهن مردانه دوباره تأکید می‌کنیم، بهتر است، رنگ پیراهن خود را نسبت به فضایی که می‌خواهید، کت و شلوار را در آن بپوشید، انتخاب کنید.

چه جنسی برای پیراهن کت شلوار زغالی انتخاب کنیم؟

برای جلسات اداری که با پارچه کت و شلوار شما ۴۵/۵۵ پلی استر ویسکوز است، می‌توانید از پیراهن‌هایی که دارای ۳۵ درصد پنبه و ۶۵ درصد پلی استر هستند، استفاده کنید.

ترکیب پیراهن فوق باعث می‌شود، شما در طی روز، با وجود تعرق، بدنتان بوی بد نگیرد. و همچنین دیرتر چروک شود. بعد از شستشو نیز  به راحتی خواهید توانست، پیراهن خود را اتو کنید.

برای کت و شلوارهایی که درصد wool بالایی دارند، می‌توانید از پیراهن‌های ۱۰۰% پنبه انتخاب کنید. این پیراهن‌ها را که جزء پارچه‌های مرغوب و لوکس پیراهن مردانه به حساب می‌آیند، باعث می‌شود، شما احساس بهتری داشته باشید.

                            نمونه پیراهن مردانه ۱۰۰%پنبه گارنو

پیراهن یاسی یقه سفید برای ترکیب با کت شلوار زغالی شیک و جذاب مردانه گارنو
پوشاک گارنو تولید کننده انواع پیراهن‌های لوکس و شیک با بهترین و بالاترین کیفیت در ایران و خاورمیانه

                                       توضیحات بیشتر در مورد کت و شلوار زغالی



برش‌های کت شلوار زغالی

برای کت شلوار زغالی شیک و جذاب، برش‌های زیادی و مختلفی وجود دارد. چنانچه شما کت و شلوار مردانه خود را برای محیط کاری، لازم دارید، پیشنهاد مجموعه گارنو برش کلاسیک است.

شاید برای یک یا دو ساعت در مهمانی‌ها بتوانید کت و شلوارهای تنگ و جذب لذت ببرید، ولی برای ساعت‌های طولانی، که قرار است، شما در محیط کاری باشید، یا در جلسه حضور پیدا کنید، بعد از چند ساعت احساس خستگی خواهید کرد. لذا بهتر است، که از کت و شلواری استفاده کنید، که در آن احساس راحتی داشته باشید.

در مورد استفاده کت و شلوار زغالی در مهمانی‌ها و مراسم‌های خاص، اگر اندام مناسبی دارید، و خیلی چاق نیستید، برش‌های اسلیم‌فیت پیشنهاد بسیار خوبی خواهد بود. ااین برش باعث می‎شود، قد شما بلندتر نشان داده شود. ایندقیقاً همان موضوعی است، که برای آقایان بسیار مهم است.

چنانچه چاق هستید، و علاوه بر شکم، قد کوتاهی نیز دارید، بهتر است، از دراپ‌های ۴ و ۲ استفاده کنید. این دراپ‌ها برای افرادی که کمی چاق هستند، یا کوتاهی قد دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.مزیت استفاده از این دراپ‌ها باعث می‌شود، ناحیه شکم در فشار نباشد، و سرشانه‌های کت به خوبی در جای خود قرار بگیرند، و ظاهر خوب و معقولی از شما به نمایش بگذارد.

کت و شلوار طوسی شیک با جلیقه
انواع کت و شلوارهای لاکچری، مجلسی، اداری، اسپرت و کت‌های تک ، اکسسوری( کراوات و …) با برند محبوب ایرانی گارنو Garno



مجموعه پوشاک گارنو سعی کرده است، در این مقاله مطالب و نکاتی که در زمینه کت شلوار زغالی شیک و جذاب، مورد نیاز شما عزیزان همراه بوده را با بیانی گرم و صمیمی عنوان کند.امیدواریم نهایت استفاده را از این مقاله ببرید.

چنانچه برای خرید کت شلوار به مشاورهبیشتری نیاز داشتید، با ما در تماس باشید.

                                                                               ((هدف گارنو درخشیدن در تاریکی ست))

                                                                                                    Garno Group

 
 
دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.