کت و شلوار مجلسی مشکی مردانه

کت و شلوار مشکی یقه آرشال

کت و شلوار مجلسی مشکی

کت و شلوار مجلسی مشکی مردانه، جزو یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های آقایان برای کت شلوار می‌باشد. انتخاب کت شلوار مجلسی شیک و لوکس، و اینکه بدانیم چه پارچه‌ای برای چه موقعیت مکان و زمانی، مناسب است، یکی از سوال‌های همیشگی افراد است.

مجموعه پوشاک گارنو در این مقاله، در مورد نحوه انتخاب بهترین گزینه‌های کت شلوار مجلسی شیک و لوکس، به شما کمک خواهد کرد.

 تیترهایی که در این مقاله بررسی می‌شوند به شرح ذیل می‌باسند:

  • پارچه‌های مشکی
  • انواع برش‌های کت و شلوار مجلسی مردانه
  • مدل یقه‌های کت و شلوار
  • بهترین پیراهن برای کت و شلوار مجلسی مشکی مردانه
  • الگوهای خاص برای کت شلوار مشکی
  • اکسسوری برای ست خاص کت و شلوار مجلسی مشکی مردانه


انواع پارچه‌های مشکی

پارچه‌های مشکی تنوع بسیار زیادی دارند. یکی از نگرانی‌هایی که درباره‌ی کت شلوارهای مشکی وجود دارد، و برای خیلی از مصرف کنندگان هم مهم است، بور نبودن پارچه و قرمز نشدن کت و شلوار می‌باشد.

پارچه‌های مشکی که بعد از بافت با مواد مناسبی شستشو داده نشوند، بعد از چند بار استفاده، زرد و قرمز می‎شوند. به خاطر چنین مشکلی، چند سال پیش خیلی از پارچه‌های مشکی چینی قرمز می‌شدند. این عامل باعث نارضایتی مشتریان پارچه‌های چینی شده بود. ولی به مرور زمان و با بیشتر شدن تجربه تاجران ایرانی در زمان سفارش پارچه مشکی، برای کت و شلوار مشکی، مشکل فوق نیز حل شد.

موضوعی که بهتر است، در زمان انتخاب پارچه کت و شلوار مجلسی مشکی، به آن دقت داشته باشید، میزان کارایی است، که از کت و شلوار انتظار دارید. برای مثال اگر کت و شلوار مشکی را برای استفاده روزمره می‌خواهید، بهتر است از پارچه‌ای استفاده کنید، که هم وزن سبکی داشته باشد، و هم بعد از چند بار شستشو و خشک شویی خراب نشود. از طرف دیگر اگر شما چند روز کت و شلوار مشکی خود را پوشیدید زود چروک نشود.

                            نمونه رنگ‌های پارچه پلی استر ویسکوز ساده

کالیته پارچه ساده کت و شلوار مجلسی
پارچه‌ ساده کت شلوار مجلسی شیک و لوکس


انواع برش‌های کت و شلوار مجلسی مشکی مردانه

کت و شلوارها برش‌های مختلفی دارند. برش‌های آزاد، اسلیم فیت، شخصی دوزی از انواع برش‌ها می‌باشد. البته به لیست بالا دراپ‌های کت و شلوار را می‌توان، به عنوان انواع برش نام برد. دراپ‌ها برای افرادی که شرایط زیر را دارند دسته‌بندی می‌شوند:

دراپ۲:

دراپ ۲ برای افرادی که خیلی چاق هستند، و قد بسیار کوتاهی دارند مناسب است.

دراپ ۴:

افرادی که کمی قد کوتاهی دارند و نسبتاً شکم بزرگی دارند.

دراپ۶:

بیشتر ایرانی‌ها و افرادی که قدی بین ۱/۷۰ الی ۱/۸۰ دارند، و شکم بزرگی ندارند، برش‌های دراپ ۶ برای آنها استاندارد و مناسب است.

دراپ۸:

افرادی که کمی لاغر هستند، و قد آنها بیشتر از 1/80  است، باید از کت و شلوارهای دراپ ۸ انتخاب کنند. در این برش‌ها قد کت و شلوار بلند می‌باشد، و تنه‌ی کت کمی تنگ‌تر از دراپ۶ است.

در بالا توضیحاتی در مورد دراپ‌ها دادیم، تا شما بتوانید راحت‌تر سایز کت و شلوار خود را انتخاب کنید.

در خصوص برش مناسب جهت کت و شلوار مجلسی مشکی مردانه، اگر جزو افرادی هستید، که شکم ندارند، و یا لاغر هستند، برش کت و شلوار اسلیم فیت بسیار مناسب است. از خصوصصیات برش‌های اسلیم فیت این است، که وقتی آن را می‌پوشید، کمی جذب هست و قدتان را نیز بلند‌تر نشان می‌دهد.

اگر کمی شکم دارید، و علاقه‌ای به جذب بودن کت و شلوار ندارید، بهتر است، از برش‌های کلاسیک استفاده کنید.

مشاهده نمونه مدل‌های کت و شلوار گارنو



مدل یقه‌های کت و شلوار مجلسی شیک

بعضی افراد برای اینکه می‌خواهند، کت و شلوار مجلسی مشکی مردانه آنها نسبت به بقیه افراد، متفاوت باشند، از یقه‌های خاصی استفاده می‌کنند.

یقه‌های بلیزر ساتن دار، یقه حکم، یقه آرشال از نمونه‎های یقه‌های متفاوت هستند. البته اگر فردی تمایل به طراحی یقه خیلی متفاوت‌تر داشه باشد، می‌توان، توسط خیاطان و طراحان حرفه‌های گارنو، آن را طراحی نمود.(پیشنهاد مطالعه)

مدل یقه‌های کت و شلوار مجلسی مشکی را شما باید به نسبت مراسم و سن‌تان طراحی کنید. اگر شما بالای ۶۰ سال سن دارید، مدل یقه آرشال ساتن، برای استفاده در مجالس و مهمانی‌های خیلی مهم و آبرومندانه، را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. مخصوصاً که اگر آن جلسه به گونه‌ای باشد که باید رسمی باشید؛ خیلی مناسب نیست.

ولی اگر برای عروسی برادر و یا افراد درجه یک فامیل، می‌خواهید، شرکت کنید، می‌توانید از مدل‎های یقه‌ای که در بالا ذکر شد، استفاده نمایید. 

یقه‌های کت و شلوار مجلسی

کت و شلوار مجلسی مشکی
برند محبوب گارنو تولید کننده کت و شلوار مجلسی مشکی شیک و لوکس مردانه

برای افرادی هم که می‌خواهند نمونه کلاسیک داشته باشند، می‌توان از یقه انگلیسی استفاده کرد.



پیراهن مناسب برای کت و شلوار مشکی

پیراهن‌های زیادی را می‌توان برای  کت و شلوار مجلسی مشکی مردانه انتخاب کرد. بهترین رنگ پیراهن مردانه برای کت و شلوار مشکی، رنگ سفید است. تضاد و کنتراستی که بین رنگ مشکی و سفید است، ست و ترکیب کت شلوار مجلسی شیک و لوکس شما را بسیار، شیک‌تر و زیباتر خواهد کرد.

برای کت شلوار مشکی از رنگ‌های پیراهن آبی، یاسی، صورتی و اغلب رنگ‌های روشن می‌توان استفاده کرد.

از پیراهن طرح‌دار هم می‌توانید، استفاده کنید. ولی برای کت و شلوار مجلسی مشکی مردانه، پارچه‌های ساده و طرحدار بسیار ریز ، نمای زیباتر ی ایجاد خواهد کرد.

                                                  نمونه پیراهن مردانه گارنو

پیراهن مردانه لیمویی
انواع پیراهن‌های لاکچری و لوکس برند گارنو، ترکیب عالی برای کت شلوار مجلسی شیک و لوکس گارنو


الگوهای خاص برای کت و شلوار مجلسی مشکی مردانه

الگوهای متفاوتی برای کت و شلوار مجلسی مشکی مردانه وجود دارد. ولی منظور از الگوی خاص کت و شلوار، سفارش دوزی و شخصی دوزی می‌باشد.

در این نوع برش‌ها و الگوها، حق انتخاب برای شما بسیار بالاتر خواهد بود. و می‌توانید هر قسمت کت و شلوار را که بخواهید، به سلیقه‌ی خودتان تغییر دهید. این یعنی شما به راحتی می‌توانید، کت و شلوار مجلسی خود را بنا به نظر و سلیقه شخصی‌تان تهیه کنید.

انتخاب پارچه‌ی خوب و بهترین نوع یقه و مدل، برای کت شلوار مجلسی شیک و لوکس سفارشی، یکی دیگر از محاسن سفارشی دوزی است.



اکسسوری برای ست خاص کت و شلوار مجلسی مشکی

اکسسوری‌های متنوعی برای کت و شلوار مجلسی مشکی مردانه وجود دارد. انواع کراوات‌ها، پاپیون، ساعت، دکمه سردست، گیره‌های زینتی را می‌توان به عنوان اکسسوری نام برد.

اکسسوری مردانه
اکسسوری برای ترکیب با کت و شلوار مجلسی

اگر می‌خواهید با ست خود کراوات بزنید، باید به نکاتی توجه داشته باشید. اینکه رنگ پیراهنی، که قصد دارید، کراوات را با آن ست کنید، بسیار مهم است.

برای کت و شلوار مجلسی مشکی معمولاً از پیراهن سفید استفاده می‌کنند. این ترکیب با انتخاب کراوات زرشکی و یا بنفش بسیار جذاب، زیبا و لوکس می‌شود.

ساعت مردانه
ساعت لوکس برای ترکیب با استایل کت و شلوار مجلسی مشکی

اگر دکمه سردست هم می‌خواهید، داشته باشید، بهتر است، از پیراهن مچ دوبل استفاده کنید. در پیراهن مچ دوبل، دکمه معمولی استفاده نمی‌شود، و اگر دکمه سردست بزنید، زیبایی بیشتری خواهد داشت. 

دکمه سردست مردانه
دکمه سردست بسیار لوکس و فانتزی مردانه


مجموعه پوشاک گارنو با سابقه‌ای به قدمت نیم قرن، از فعال‌ترین‌ها، قدیمی‌ترین‌ها و حرفه‌‌ای‌ ترین‌های صنف پوشاک مردانه به خصوص در زمینه کت و شلوار و پیراهن مردانه صنعتی در ایران می‌باشد. این مجموعه با نوشتن مقالات تخصصی در زمینه سؤالات پر تکرار و مهم مصرف کننده‌ها و مشتریان عزیز، تمام سعی و تلاش خود را معطوف داشته، تا بتواند قدمی در بهتر شدن انتخاب  و پوشش شما برداشته باشد.

چنانچه  در انتخاب و خرید پوشاک مردانه خود، سؤالی داشتید، و یا به مشاوره و کمک ما نیاز داشتید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

((هدف گارنو درخشیدن در تاریکی ست))

 Garnogroup

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.