کت و شلوار پشمی

Coat luxurydesign menfashion moda brand suit brand modeling garno کت وشلوار گارنو کت تک مردانه پوشاک آقایان لباس مردانه برند آقایان لباس لوکس
کت و شلوار پشمی

کت و شلوار پشمی

کت و شلوار پشمی مردانه‌ی فوق، یک کت زمستانی از جنس ۱۰۰% پشم می‌باشد. به علت تراکم بالای پارچه، پوشیدن آن در فصل پاییز و زمستان به شما آرامش و گرمای دلچسبی  می‌دهد.

این کت و شلوار پشمی معمولاً در فصل پاییز و زمستان استفاده می‌شود. به دلیل تراکم بافت پارچه، باعث گرم شدن شما می‌شود.

یکی دیگر از محاسن این کت و شلوار ، میزان پشم بالای آن در ترکیب بافت آن می باشد.

الیاف پشمی

الیاف پشمی همانطور که از اسمش پیداست، از پشم‌های گوسفندان به دست می‌آیند. نرمی، فرخوردگی ، مجعد بودن و در واقع انعطاف پذیری بسیار بالایی که این الیاف دارند، باعث شده است، به الیاف پر کاربردی در صنعت نساجی و مد و لباس تبدیل شود. این الیاف بسیار نازک و در تراکم بالایی در کنار هم قرار گرفته‌اند. و تنها در قسمت پایه به همدیگر اتصال دارند. این ویژگی را در بافت نمد به وضوح می‌توانید ببینید.

نوع بافت پارچه‌های پشمی

وجود فضای کافی بین الیاف پشمی و قرارگیری کپسول‌های هوا در این فضاها، ویژگی بسیار کم نظیری را برای این الیاف رقم زده است. ایجاد گرمای کافی در البسه‌های تولید شده از این الیاف ،حاصل این نوع ظرافت خاص می‌باشد. از این خصوصیت بارز الیاف پشمی، به نفع شرایط و آب و هواهای سرد، مناطق سردسیر و همچنین فصول سرد سال بهره برداری شده است. در چنین شرایطی تولید کنندگان پوشاک، برای تهیه البسه مناسب این فصل، تولیدات خود را در قالب انواع کت و پالتوی پشمی و … افزایش می‌دهند.

ارتجاعی بودن الیاف پشمی

اگر پارچه‌ی پشمی را با سر انگشتانتان لمس کنید، به خوبی بافت مرتجع الیاف آن را احساس خواهید کرد.  این ارتجاع، حاصل فرخوردگی‌ها و الیاف مجعد پشم می‌باشد. خاصیت کشسانی و همچنین استحکام و مقاومت کششی بسیار بالای این الیاف، آن را از سایر الیاف و پارچه‌ها متمایز می‌کند. سبکی، حفظ گرما و توان بالای الیاف پشمی در جذب رطوبت، آن را محصولی بینظیر ، برای استفاده در فصول سرد سال نموده است. به گونه‌ای که مردمان مناطق سردسیر، از طرفداران همیشگی پارچه‌های پشمی می‌باشند.

خصوصیات ظاهری الیاف پشمی

البته لازم است، به این نکته نیز اشاره کنیم، که پشم تولید شده از گوسفندان در درجه‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. هر درجه، مخصوص تولید محصولات خاصی می‌باشند. چند ویژگی قطر، طول و میزان و درصد مواد گیاهی  الیاف پشمی، و یا سایر مواد خارجی که در این الیاف به کار رفته است، آن را برای کاربردهای متفاوت آماده نموده است.( بیشتر بخوانید)

هر چه قطر این الیاف کوچکتر و یا به اصطلاح نازک‌تر باشد، باعث می‌شود، از آن در تولید و ساخت پوشاک استفاده شود. ولی الیاف پشمی با قطر بیشتر و با ضخامت بیشتر، در تولید محصولاتی مثل فرش و تابلو فرش و قالیچه و امثالهم استفاده می‌شوند.

بهترین پشم دنیا

اما نرم‌ترین، نازک‌ترین و بهترین الیاف پشمی را از پشم گوسفندی به نام مارینو(مرینو) یا مرینوس تهیه می‌کنند. این گوسفند بومی کشور استرالیا بوده و به دلیل پرورش بالای این گوسفند ، استرالیا به قطب پشم دنیا تبدیل شده است.

عنوان بزرگ‌ترین تولید و صادر کننده پشم در دنیا به کشور فوق اختصاص یافته است. البته این نوع گوسفند، در کشورهای دیگری مانند کشورهای روسیه و همسایگانش، آرژانتین و همچنین آفریقای جنوبی نیز پرورش می‌یابد. گوسفند مرینو به دلیل تولید پشم، که از قیمت و ارزش بالایی برخوردار است، بر اقتصاد کشورهای تولید کننده آن، بسیار تأثیرگذار می‌باشد.

رنگ الیاف پشمی برای تولیدات نساجی

اگر کمی با دنیای رنگ آمیزی آشنایی داشته باشید، خواهید دانست، که برای موفقیت در رنگ آمیزی بهترین حالت ممکن برای الیاف این است، که دارای رنگ سفید باشند. در این صورت بعد از پایان رنگ آمیزی، بیشترین رضایت ممکن را به دست خواهید آورد.

سفید بودن الیاف پشمی و نداشتن الیاف رنگی، بالاترین کمک به تولید کنندگان پارچه‌های رنگی برای تولید طیف رنگ‌های بسیار متنوع خواهد بود.  و این ویژگی را به خوبی در الیاف پشم‌های گوسفندان مرینوس می‌توانید بیابید.

البته این را هم باید بگوییم، که بسیاری از الیاف پشمی رنگی دارای رنگ طبیعی هستند، و هیچگونه رنگ مصنوعی در آنها به کار نرفته است. به همین خاطر است که این نوع از پشم را، تولید کنندگان جزء ابزار تخصصی کار خود قرار داده‌اند. زیرا رنگرزی در کاهش قیمت آن بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

رنگ های پیشنهادی پیراهن گارنو برای کت و شلوار پشمی یقه انگلیسی

رنگ‌های پیراهنی را به شما پیشنهاد می ‌دهیم، که بتوانید، آن را  با کت و شلوار پشمی ست کنید. از جمله‌ رنگ‌های(سرمه ای، یاسی، صورتی، سفید، آبی). شما باید با توجه به رنگ پوستتان، یکی از آنها را انتخاب کنید، و بهترین ست را داشته باشید.

نکته‌ای که بهتر است، به آن توجه داشته باشید، اینکه به دلیل راه راه بودن طرح کت و شلوار،از پیراهن‌های ساده و یا راه راه با خط‌های ریز استفاده کنید. و از پوشیدن پارچه‌های چهارخانه جداً اجتناب کنید.

نکته دیگر اینکه، کت و شلوار فوق برای مهمانی‌های شب مناسب نیست. به دلیل اسپرت بودن نوع بافت پارچه، استفاده آن به صورت روزانه پیشنهاد می‌شود.

تولیدکنندگان پارچه‌های پشمی

پارچه این کت و شلوار تولید کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین و ایران می‌باشد. محصول ایتالیا  از لحاظ کیفیت در درجه بالاتری قرار دارد. به خاطر ظرافت بافت کت شلوار پشمی، زمان پوشیدن، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. همچنین از نظر وزن نیز، پارچه‌ی بسیار سبکی می‌باشد، که باعث خستگی نمی‌شود.

کفش‌های پیشنهادی طراحان گارنو برای کت و شلوار پشمی

کفش‌هایی که گارنو به شما پیشنهاد می‌کند، از جنس چرم طبیعی می‌باشند. رنگ‌های مشکی و عسلی گزینه‌های خوبی برای ست کردن با این کت و شلوار طوسی راه راه می‌باشد.

کراوات‌های پیشنهادی برای کت و شلوار پاییزه

ما کراوات‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم  که بسیار راحت می‌توانید، آن را با این مدل از کت و شلوار مردانه ست کنید.

البته این هم بستگی به پیراهن‌های انتخابی شما دارد. ولی نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که ترجیحا از کراوات‌های ساده استفاده کنید.

کت تک پشمی

دیدن عکس‌های بیشتر کت تک

لطفا برای شستشو حتما به خشکشویی معتبر مراجعه کنید.

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.