معرفی انواع پارچه پوشاک مردانه گارنو

معرفی انواع پارچه پوشاک مردانه گارنو

⬅️⁣پارچه پشمی

پارچه پشمی به خاطر تنوع و لطافت آن، بین مردها از محبوبیت خاصی برخوردار است. پارچه ای که از پشم تهیه می شود به این دلیل که پشم یک ماده طبیعی است که از حیواناتی مانند گوسفند مرینوس، شتر لاما و موی بز تهیه می‌ شود و  به دلیل جریان هوا در بین الیاف آن عایق حرارت است و چون خاصیت رطوبت پذیری دارد عرق بدن را جذب کرده و آن را به آرامی تبخیر می‌ کند، به همین خاطر برای تمامی فصل ها میتواند استفاده شود. این جنس به خاطر نرمی و حالت چین و چروکی که میتواند آزادانه به خود بگیرد، میتواند بهترین برای پیراهن مردانه باشد البته توصیه گارنو این است که افراد خیلی لاغر از این نوع جنس زیاد استفاده نکنند.

⬅پارچه پنبه ای

پارچه‌ ای که از پنبه بافته شده باشد حرارت بدن را به بیرون منتقل می‌ کند و در نتیجه لباس دوخته شده از آن خنک است.
پنبه پر استفاده‌ ترین گیاه برای بافت پارچه است. این جنس که آن را به نام نخی می‌ شناسیم به راحتی لکه‌ گیری و شسته می‌ شود و در برابر ساییدگی مقاوم است اما باید توجه داشت که پس از استفاده اگر لباس خوب خشک نشود، بوی عرق بدن در آن باقی می‌ ماند.

پنبه گارنو

⬅پارچه کتان

دومین پارچه محبوب برای استفاده پیراهنی بین مردان است که از الیاف گیاهی تهیه شده است کتان یا لنین گیاهی است که در ایران کشت نمی‌ شود اما خصوصیات آن مانند پنبه است. پارچه‌ های کتانی دارای سطح صاف و درخشنده‌ اند و زودتر از پنبه تمیز می‌ شوند. انتقال هوا دراین نوع جنس به راحتی صورت میگیرد. بهترین زمان استفاده آن تابستان و پاییز می باشد.

⬅ پارچه جیر

این نوع پارچه فوق العاده سبک هستند و در دماهای بالا خنک های خود را به خوبی حفظ میکنند. فقط تنها مشکلی این جنس پارچه پیراهن مردانه دارد، این است که به راحتی چین و چروک می یابد و به طور مرتب بعد از خیس شدن باید آن را سریعا خشک و اتو نمایید.

www.garnogroup.ir

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی انواع پارچه پوشاک مردانه گارنو»

  1. بازتاب: کت تک پشمی یقه انگلیسی-بهترین کت سال پوشاک گارنو-جذاب ترین رنگ کت سال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.