کت شلوار برای اداره و شرکت‌ها

کت و شلوار زغالی با پیراهن سفید

نکات اساسی تهیه‌ی کت شلوار برای اداره و شرکت‌ها

 
کت شلوار برای اداره و شرکت‌ها، انتخاب و خرید لباس فرم برای ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها، از سخت‌ترین کارها و چالش‌هایی است، که مدیران و شرکت‌هایی که قصد برندسازی را دارند، در همان ابتدا با آن مواجه می‌شوند. نکات اساسی تهیه‌ی کت شلوار، آن هم برای اداره و شرکت‌ها، بخش بزرگ پروژه‌ی خرید لباس فرم این سازمانهاست.
 

انتخاب صحیح  و اصولی لباس فرم و کت شلوار اداری می‌تواند، برای شرکت و برند شما یک نماد سازمانی خلق نماید. این کار در شناخته شدن و ماندگاری بیشتر شما در خاطر مخاطبان و مشتریانتان کمک بسیار بزرگی خواهد کرد. 

در این مقاله، تلاش خواهیم کرد، در انتخاب بهترین لباس فرم و کت شلوار اداری، شما را یاری کنیم.

مواردی که در سایت به آن می‌پردازیم:

توضیحات گارنو
نکات انتخاب لباس فرم برای سازمان‌ها و شرکت‌ها

نمونه کت و شلوارهای اداری گارنو



ایجاد احساس خاص بودن در نظر مشتری 

کت شلوار برای اداره و شرکت‌ها، انتخاب و خرید لباس فرم برای ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها، به درجه‌ای از اهمیت رسیده، که شرکت‌ها برای کارمندانشان، در تمامی شعبه‌ها، یک ظاهر متفاوت و خاص انتخاب می‌نمایند. با این کار، این پیام را به مشتریانشان انتقال می‌دهند، که محصولات و خدماتی که در تمامی شعبه‌های مختلف دریافت می‌کنند، همگی از نظم، کیفیت و متفاوت بودن نسبت به مابقی شرکت‌ها برخوردار است. به نحوی که به سمت ایجاد اعتماد در ذهن مشتریان حرکت می‌کند.

نمونه‌های بیشتر کت و شلوار گارنو

کت و شلوار یقه بلیزر با جلیقه
کت و شلوار یقه بلیزر با جلیقه


تعیین بودجه برای خرید کت و شلوار

کت شلوار برای اداره و شرکت‌ها، انتخاب و خرید لباس فرم برای ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها کاری حساس و پپر دغدغه برای مدیران خرید این سازمانها محسوب می‌شود.

بهتر است، میزان بودجه کلی که قصد دارید، به منظور خرید کت شلوار برای اداره و شرکت‌ها، یا لباس کار هزینه نمایید، را مشخص کنید. همچنین بهتر است، تعداد پرسنل را به صورت دقیق بررسی کنید. واحدهایی که می‌خواهید، برای آنها لباس انتخاب کنید را مشخص کنید. این اطلاعات، کمک خواهد کرد، تا مدیریت بهتری روی پروژه‌ی تهیه لباس فرم داشته باشید. این اطلاعات، در زمینه پوشاک و کت شلوار مردانه می‌تواند، در انتخاب بهترین نوع پارچه و دوخت، کمک کننده باشد.

در واقع هدف، این است، که با توجه به میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، بهترین انتخاب کت شلوار اداری را داشته باشید.

مشاهده نمونه کت و شلوارهای کلاسیک گارنو

 


ایجاد اتحاد و برابری در کارمندان

لباس فرم اداری، و فراهم آوردن پوشش مناسب برای همگی کارمندان، در میان تمام همکاران، در یک شرکت، این پیام را به صورت کاملاً واضح و روشن و بدون هیچ ابهامی به آن‌ها می‌رساند، که از نظر شرکت، همه آن‌ها دارای اهمیت یکسان و برابر، و هر کدام داری نقشی مهم و حیاتی در فرایند کاری شرکت هستند.

متاسفانه بعضی از شرکت‌ها و ارگان‌ها، با متفاوت کردن لباس پرسنل ستاد و مدیران، بین پرسنل و مدیران فرق می‌گذارند. با گذشت زمان، این کار، باعث فاصله بین مدیران و پرسنل می‌شود؛ که این موضوع برای بازدهی پرسنل اتفاق خوبی نخواهد بود.



مشخص کردن ویژگی‌های کت و شلوار اداری

کت شلوار برای اداره و شرکت‌ها، انتخاب و خرید لباس فرم برای ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها،یک پروسه دقیق و حساب شده، در عین حال بسیار جذاب هم هست.

توجه به رنگ مناسب برای سازمان،  استفاده از نماد‌ها و نشانه‌های برند، چاپ و یا گلدوزی لوگو روی لباس، و همچنین توجه به بهترین جنس و کاربردی‌ترین لباس فرم، و قابلیت ماندگاری در نظر مخاطب، از جمله مواردی است، که در این مرحله باید مد نظر شما قرار بگیرد.

برای افراد و پرسنلی که می‌خواهند، برای طولانی مدت کت شلوار و لباس فرم را استفاده کنند، چند نکته را بیان می‌کنیم. رعایت این نکات به انتخاب بهتر و شایسته‌تر شما کمک خواهد کرد.

  • جنس کت شلوا
  • برش مناسب کت شلوار

جنس کت شلوار 

لباس فرم اداری، باید به گونه‌ای باشد، که بعد از چند بار پوشیدن زود خراب نشود. پرسنل نیز با علاقه، کت شلوار خود را بپوشند. بهتر است از پارچه‌هایی که دوام خوبی دارند انتخاب کنید.

معمولاً پارچه‌هایی که در ترکیب آنها، از پلی استر استفاده می‌شود، دوام بالایی دارند. داخل کت و شلوار باید از متریال خوبی استفاده شود. این عامل نیز در پایداری کت و شلوار و دوام بالای آن، کمک زیادی خواهد کرد.

برش مناسب کت شلوار 

در خصوص برش کت شلوار برای اداره و سازمان‌ها، یا همان لباس فرم اداری، باید دقت داشته باشید، از برش‌هایی که کمی آزاد هستند استفاده کنید.

برش آزاد لباس فرم و کت و شلوار باعث می‌شود، افراد برای طولانی مدت کمتر احساس خستگی کنند.

توضیحات بیشتر در مورد پارچه‌ها



انتخاب رنگ‌های مناسب کت و شلوار

رنگ‌ها همیشه حس ما را نسبت به اطرافمان مشخص می‌کنند. انتخاب رنگ مناسب و زیبا، که باعث آرامش در پرسنل شرکت شود، نکته‌ای است، که باید مد نظر قرار داده شود. .

اگر ما بتوانیم، با انتخاب لباس فرم خاص و کت شلوار شیک، احساس خاص بودن را برای پرسنل خود به وجود آوریم، پرسنل نیز، نسبت به کار ما با دلسوزی بیشتری فعالیت خواهند کرد.

رنگ‌های کت شلوار و لباس فرم اداری، اغلب سرمه‌ای یا زغالی می‌باشد. ولی مشابه همین رنگ‌ها، با یک درجه روشن‌تر ، موجب تنوع برای پرسنل می‌شود. متنوع بودن، احساس آرامش و شادی پرسنل در محیط کار را به دنبال خواهد داشت. 

نمونه پارچه فیلافیل ۶۵/۳۵

رنگ بندی پارچه کت و شلوار
رنگ بندی پارچه کت و شلوار


انتخاب پیراهن مناسب

برای انتخاب پیراهن زیبا، به منظور ترکیب با کت شلوار برای اداره و شرکت‌ها، نیاز نیست، کار خاصی انجام دهید. پیراهن مردانه ساده، برای زیر کت شلوار اداری و لباس فرم اداری گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود. تنها کاری که شما باید انجام دهید، انتخاب رنگ مناسبی است، که با لباس فرمتان، ست شیک و مناسبی را ایجاد نماید.

لطفا به این نکته که رنگ پیراهن چرک تاب باشد دقت کنید.(یعنی سریع چرک نشود)

پیراهن مردانه ساده
پیراهن ساده گارنو برای ترکیب با کت شلوار و لباس فرم اداری

جنس پیراهن مردانه، اگر از مقداری پنبه و بخشی هم پلی استر تشکیل شده باشد، کیفیت بهتری خواهد داشت.

پنبه در پیراهن مردانه باعث تعرق کمتر پرسنل در زمان انجام کار می‌شود.

پیراهن مردانه، زمانی که مقدار کمی پلی استر داشته باشد، راحت‌تر اتو شده و دیرتر نیز چروک می‌شود.

بهترین ترکیب پارچه پیراهن

بهترین ترکیب پارچه برای پیراهن مردانه۳۵%(پنبه) و ۶۵%(پلی استر )می‌باشد.

به هیچ وجه از پارچه‌های ۱۰۰%پلی استر استفاده نکنید. از خصوصیات بد این پارچه‌ها، این است، که تعرق زود هنگام شما را در پی خواهد داشت. علاوه بر آن تبعات این تعرق ، بوی بد بدن را نیز به همراه خواهد داشت.



مجموعه پوشاک گارنو سالهاست، برای تولید انواع کت شلوار، کت تک، پیراهن و …تلاش خود را انجام داده است. استفاده از بهترین متریال، اقدام به تولید شیک‌ترین و متفاوت‌ترین کت شلوار اداری، برای خیلی از سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی، از جمله‌ی خدمات این مجوعه به شمار می‌رود.

در این مقاله و مقاله‌های دیگر تلاش کرده‌ایم، با استفاده از نظرات افراد مجرب، در زمینه پوشاک مردانه، بهترین مطالب را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

  برای دریافت پاسخ‌های سؤالاتتان، در زمینه انتخاب و خرید کت و شلوار، حتماً با ما تماس بگیرید.

((هدف گارنو درخشیدن در تاریکی ست))

Garnogroup

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.