کت و شلوار اداری چهارخانه ریز گارنو

کت شلوار چهارخانه

کت شلوار اداری چهارخانه

کت شلوار اداری چهارخانه ریز گارنو یکی از گزینه‌های لباس فرم اداری مردانه متفاوت می‌باشد.

شاید شما نیز مانند بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن یک کت شلوار اداری چهارخانه باشید. اما به راستی یک کت و شلوار اداری چهارخانه چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ از چه پارچه و طرح و برشی باید برخوردار باشد؟ و یا اصلاً همچنین کت و شلواری را چگونه و از کجا باید پیدا کرد؟

برخی مدیران تمایل دارند، کت و شلوار اداری متفاوت‌تری نسبت به مابقی مجموعه‌ها داشته باشند. آنها همواره به دنبال پیدا کردن نمونه‌های متفاوتی از کت و شلوار برای پرسنل خودشان هستند.

ما می‌دانیم که انتخاب مدل کت و شلوار اداری شاید برای شما کمی ریسک پذیر باشد. و از تجربه کافی برای چنین انتخابی برخوردار نباشید. لذا در این مقاله می‌خواهیم، با استفاده از راهنمایی‌ها و نظرات کارشناسان مجرب این مجموعه، شما را  در انتخاب کت شلوار ی شیک و متفاوت یاری کنیم. 

مطالبی را که می‌خواهیم در این مقاله در مورد آنها صحبت کنیم به صورت سر فصل آورده‌ایم:

  • انواع پارچه‌های کت شلوار اداری چهارخانه ریز
  • برش‌های پیشنهادی برای کت شلوار اداری 
  • انواع یقه‌های پیشنهادی کت شلوار
  • انتخاب کت و شلوار اداری چهارخانه برای واحد مناسب
  • پیراهن پیشنهادی پوشاک مردانه گارنو
  • رنگ‌های پیشنهادی پیراهن برای کت و شلوار اداری
  • انواع پارچه‌های کت شلوار چهارخانه
  • کفش پیشنهادی برای پوشاک اداری
                                         دیدن نمونه کت و شلوارهای اداری 

انواع پارچه‌های کت شلوار اداری چهارخانه ریز

برای کت و شلوار چهارخانه ریز پارچه‌های متنوعی را می‌توان ذکر کرد. پارچه‌هایی که دارای پلی استر، ویسکوز، پشم می‌باشند، از جمله‌ی اجناسی است، که برای دوخت این نوع کت و شلوار استفاده می‌شود.

هر کدام از ترکیب‌های فوق، برای قسمت خاص خود مناسب هستند. به عنوان مثال برای واحد انتظامات بهتر است، از ترکیبی استفاده شود که پارچه دارای مقاومت بیشتری باشد. زیرا برای طولانی مدت و استفاده دائم نباید زود خراب شوند.

اگر بخواهیم از ترکیب‌های خوب پارچه، نام ببریم، پارچه‌هایی هستند که شامل ترکیبی از  پلی استر و ویسکوز می‌باشند.

پارچه‌های پلی استر + ویسکوز برای استفاده در طولانی مدت و شستشوی زیاد دیر دچار فرسودگی و آسیب می‌شوند.

ما به شما پیشنهاد می‌دهیم، در انتخاب پارچه از پارچه‌هایی که طرح گاباردین بافت هستند، استفاده نکنید. زیرا این نوع پارچه بعد از چند بار شستشو زود برق می‌افتد.

                                      نمونه پارچه سوزنی پلی استر ویسکوز

پارچه کت و شلوار
پارچه کت و شلوار اداری چهارخانه

برش‌های پیشنهادی برای کت شلوار اداری چهارخانه

برش‌هایی که می‌توانید برای کت شلوار اداری انتخاب کنید، برش‌های کلاسیک هستند.

برش کلاسیک برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند، و باعث می‌شوند که پرسنل، دیرتر احساس خستگی کنند.

موضوع دیگری که باعث می‌شود، برش کلاسیک را به شما پیشنهاد دهیم، طرح کلاسیک پارچه کت شلوار می‌باشد.

برش‌های اسلیم فیت شاید برای مهمانی مناسب باشد، ولی در شرکت‌ها و سازمان‌ها که قرار است پرسنل لباس خود را چندین ساعت بپوشند زیاد پیشنهاد داده نمی‌شوند.


انواع یقه‌های پیشنهادی مجموعه گارنو

انواع یقه‌های مختلفی برای کت شلوار اداری وجود دارد.

معمولاً یقه‌های انگلیسی را برای کت شلوارهای اداری انتخاب می‌کنند. علت آن هم کلاسیک بودن این نوع کت و شلوار می‌باشد. البته از یقه‌های بلیزر هم می‌توان استفاده کرد. ولی این نوع یقه معمولاً بیشتر برای کت و شلوارهای اسپرت استفاده می‌شود.


انتخاب این کت و شلوارها برای واحد مناسب

پارچه چهارخانه، برای کت و شلوار اداری معمولاً برای واحدهای ستادی انتخاب می‌شود.

سازمان‌ها و شرکت‌ها برای واحد انتظامات خود از پارچه‌های ساده ورنگ‌های سرمه‌ای استفاده می‌کنند.

از این طرح پارچه معمولاً برای تنوع  کت شلوار پرسنل ستادی و یا مدیران ارشد استفاده می‌شود.

علت اینکه ما این پارچه را برای مدیران پیشنهاد می‌دهیم، به خاطر طرح پارچه می‌باشد. طرحی که در پارچه چهارخانه استفاده می‌شود، نسبت به بقیه سازمان، کمی متفاوت‌تر دیده می‌شود.

از جهت دیگر زمانی که در بیرون شرکت در جلسه یا سمینار شرکت کنند، با افراد دیگر متفاوت خواهند بود. این گونه پوشش  بین مدیران جذابیت زیادی دارد.


پیراهن پیشنهادی پوشاک مردانه گارنو

نکاتی که در انتخاب پیراهن برای کت و شلوار چهارخانه اداری بهتر است، به آن دقت کنید، کیفیت پارچه و طرح آنها می‌باشد. به همین دلیل ما در اینجا به شما چند نکته کوچک را که می‌تواند، در انتخاب، کمک بیشتری کند، پیشنهاد می‌دهیم.

پیراهن‌هایی که مجموعه‌ی گارنو، برای استفاده با کت و شلوار اداری چهارخانه ریز، به شما پیشنهاد می‌دهد، پیراهن‌های ساده، آکسفورد، طرح فلورا می‌باشد.

علت اینکه پوشاک گارنو این مدل پیراهن‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد برای این است که، این کت و شلوار اداری، طرح ریزی دارد.  بنابراین بهتر است که از پیراهن‌هایی که طرح کمی ساده‌تری دارند، برای ست پرسنل خود استفاده نمایید. این انتخاب باعث می‌شود، در طولانی مدت افراد حس بهتری داشته باشند، و دیرتر دچار یکنواختی شوند.

در مورد پارچه‌های پیراهن‌ها بهتر است، از ترکیب پارچه‌هایی استفاده کنید که دارای مقداری پنبه باشد. زمانی که افراد پیراهن پنبه‌ای را در طولانی مدت می‌پوشند، بدنشان بوی عرق نمی‌گیرد.

                                                      نمونه پیراهن با پنبه بالا

پیراهن ساده
مجموعه پوشاک گارنو تولید کننده انواع پیراهن های ساده و شیک

رنگ‌های پیشنهادی پیراهن برای کت شلوار اداری چهارخانه ریز

 

رنگ‌های پیشنهادی برای این طرح کت و شلوار اداری، رنگ‌های پایه می‌باشد، که مناسب استفاده در سازمان‌ها و شرکت‌ها باشد.

رنگ‌هایی مثل رنگ آبی روشن، طوسی روشن، یاسی روشن، گلبهی و سفید، رنگ‌هایی هستند، که مجموعه پوشاک گارنو آنها را برای استفاده با این مدل کت و شلوار به شما پیشنهاد می‌دهد.

البته باید در انتخاب رنگ مناسب برای این طرح کت شلوار اداری چهارخانه ریز گارنو به رنگ سازمانی شرکت و یا تعداد ساعتی که قرار هست، پرسنل بپوشند، از لحاظ چرک تاب بودن، بسیار مهم است.



کفش پیشنهادی برای پوشاک اداری 

اگر در فکر تهیه کفش برای پرسنل خود هستید، دقت کنید، کفشی انتخاب کنید که نرم و راحت باشد. و زمانی که پرسنل، برای طولانی مدت، از آن استفاده می‌کنند، احساس خستگی نکنند و پاهایشان کمتر عرق کند.

چند نکته راجع به کفش، که باید به آن دقت داشته باشید:

  1. جنس کفش چرم طبیعی باشد و اگر بودجه کافی ندارید، بهترین نوع چرم مصنوعی را انتخاب کنید
  2. زیره کفش، چرم نباشد حتماً زیره کفش، از جنس پیو باشد
  3. کفش سبک انتخاب کنید

زمانی که ما پیشنهاد می‌دهیم، جنس کفش چرم طبیعی باشد، به این علت است، که کفش چرم باعث تعرق دیرتر پا می‌شود. افراد، زمانی که برای تایم‌های طولانی مثلاً ده ساعت قرار است، مداوم کفش به پا داشته باشند، رعایت چرم بودن بسیار مهم است.

نکته بعدی در مورد زیره کفش است.

زیره‌های چرم برای مهمانی‌ها مناسب هستند. ولی به دلیل سنگین بودن، زیره چرم برای پرسنل اداری توصیه نمی‌شود.

یکی از بهترین زیره‌ها برای کفش اداری، زیره‌های پیو هستند. این زیره‌ها به غیر از سبک بودن بسیار نرم هستند، و افراد در زمان فعالیت روزانه بسیار راحت‌تر خواهند بود.



مجموعه پوشاک گارنو با بیش از نیم قرن سابقه، در زمینه تولید پوشاک مردانه خاص و شیک در تلاش بوده است، با راهنمایی و نظرات کارشناسان مجرب خود در زمینه مد و جنس‌شناسی پوشاک مردانه، این مقاله را برای شما فراهم آورد.

در نهایت مجموعه گارنو امید دارد که بتواند با مطالبی که در این زمینه ارائه داده است، خدمتی درخور و شایسته انجام داده باشد.

                                             چنانچه سؤالی برایتان پیش آمد، و یا نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید با مشاوران مجموعه گارنو به صورت رایگان تماس بگیرید.

                                                                                          ((هدف گارنو درخشیدن در تاریکی ست)

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.