چگونه با کت بلیزر مشکی تیپ شیک مردانه داشته باشیم

کت بلیزر مردانه گارنو شیک و جذاب

 آیا کت بلیزر مشکی را می‌شناسید؟ چه اطلاعاتی راجع به این کت دارید؟

کت بلیزر مشکی علاوه بر اینکه از ظاهری کلاسیک و شیک برخوردار است، سطح پوشش شما را نیز بالا می‌برد. کت بلیزر حد وسط بین کلاسیک و اسپرت محسوب می‌شود.

بلیزر مشکی پوشاکی بی نظیر در کمد لباس هر مرد خوش پوشی است. البته اگر ندانید چگونه یک بلیزر مشکی را به درستی بپوشید، کاربردی نخواهد داشت. پس برای پی بردن به اسرار این کت با ما همراه باشید.

در این مقاله عناوین زیر را خواهید خواند:

    • چه لباس‌هایی با کت بلیزر مشکی بپوشیم؟

    • ظاهر کت بلیزر مشکی

    • کت بلیزر مشکی با شلوار خاکستری

    • بلیزر مشکی با شلوار خاکی

    • بلیزر مشکی با شلوار جین

    • پیراهن آبی با شلوار مشکی

    • انواع کت بلیزر

چه لباس‌هایی با کت بلیزر مشکی بپوشیم؟

تصمیم اینکه چه لباسی همراه با کت بلیزر مشکی بپوشید، اغلب به زمان و مکانی که می‌خواهید، آن را بپوشید و سبک کلی بلیزر بستگی دارد.  این کت‌های مشکی به تعداد  زیادی در فروشگاه‌ها وجود دارد. اما چیزی که مهم است، تفاوت‌های آن‌ها و موقعیت‌هایی است که می‌خواهید از آن استفاده کنید.

بلیزرهایی که تمام آستر هستند، و از سرشانه‌های ساخت‌ یافته برخوردارند، برای مناسبت‌های رسمی کاملاً مناسب هستند.  نوع بدون آستر آن،  دارای سرشانه‌های آزاد است و برای رویدادهای غیررسمی کاربرد دارند. با شناخت و استفاده کاربردی از نکات زیر قادر به تشخیص این خواهید بود، که بلیزر را با چه شلواری ترکیب کنید، با شلوار پارچه‌ای یا شلوارهای جین دلخواه؟!

کت بلیزر مشکی گارنو

ظاهر کت بلیزر مشکی

کت بلیزر مشکی از دسته کت‌های کلاسیک می‌باشد، و برای استایل اسمارت کژوال نیز می‌تواند پیشنهاد خوب و تکمیل کننده‌ای باشد. شاید بگویید استایل اسمارت کژوال چه نوع استایلی است؟ در مجموع سبکی از لباس که برای راحتی بیشتر و استفاده روزانه برای هر زمان و مکانی مناسب است را استایل اسمارت کژوال می‌گویند.

فرضاً کتی که راحت و در عین حال مناسب محل کار و مجالس و خیابان و … نیز باشد. و یا یک کیف که هم گنجایش خوبی داشته باشد و هم محکم و مقاوم برای حمل اشیاء با وزن‌های بیشتر نیز باشد. و یا مانند کفشی که هم بتوان با آن در اداره حاضر شد، و هم در کوچه و خیابان و مهمانی و … .

اما بلیزر از آنجایی که در رده‌ی کت‌های کلاسیک محسوب می‌شود، باید از برشی که مخصوص همین سبک است برخوردار باشد. لذا هنگام خرید به این نکته نیز توجه داشته باشید. کت بلیزر که از یک طرف دکمه داشته باشد، و دو جیب در بغل و یک جیب نیز روی سینه دارد، از مدل‌های قدیمی و البته رایج‌تر کت بلیزر می‌باشد.

استفاده چند منظوره از کت بلیزر

با توجه به سبک کلاسیک و تطبیق‌پذیری آن، بلیزر مشکی یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای هر مردی تلقی می‌شود. این کار را با انتخاب یک طرح که برای مناسبت‌های رسمی، نیمه‌رسمی و غیررسمی عالی و انعطاف‌پذیر باشد، انجام دهید.در این صورت برای کامل کردن ظاهر خود تنها کافی است، یک کفش خوب، پیراهنی زیبا و شلوارهایی مناسب که با کت بلیزرتان همخوانی داشته باشد را انتخاب کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید برای ترکیب فوق مواردی را انتخاب کنید که متناسب با سبک و دوخت بلیزر شما باشند. این یکی از مهم‌ترین اصولی است که همواره در پوشیدن کت بلیزر باید مد نظر داشته باشید.

هنگام خرید، هماهنگی بین سایز خودتان و کت را فراموش نکنید. پرو و پوشیدن بلیزر بسیار مهم است. کت را بپوشید، بعد از بستن دکمه‌ها، سعی کنید دستانتان را بالا ببرید، و همزمان رو به جلو خم شوید. راحتی شما در این حالت‌ها نکته نهفته‌ی خرید کت مخصوصاً کت بلیزر می‌باشد.

کت بلیزر مشکی با شلوار خاکستری

برای داشتن ترکیبی ساده و شیک چرا کت بلیزر مشکی را با شلوارهای خاکستری تجربه نمی‌کنید؟ این ترکیب یک گزینه‌ی بسیار عالی برای رویدادهای رسمی و جایگزینی ایده‌آل برای کت‌ و شلوار استاندارد مشکی است.

برای تکمیل ظاهر خود سعی کنید، لباس‌های تک‌ رنگ را انتخاب کنید. یک پیراهن سفید، کراوات و کفش مشکی انتخابی فوق العاده مناسب است. برای ظاهر غیر رسمی‌تر نیز می‌توانید، کراوات را کنار گذاشته و از تی‌شرت یقه‌گرد یا یقه‌دار استفاده کنید.

بلیزر مشکی با شلوار خاکی

بلیزر مشکی و کلاسیک شما از چیزی که فکر می‌کنید تطبیق‌پذیری بیشتری دارد. زمانی که شما نیاز به یک مجموعه‌ی عالی نیمه‌رسمی دارید، سعی کنید از ترکیب بلیزر مشکی خود با شلوارهای خاکی استفاده کنید. این نوع ترکیب برای بسیاری از مراسم‌ها، ایده‌ال است. برای تکمیل کار، تمام آنچه که لازم دارید یک پیراهن سفید و کفش‌های دربی مشکی است. همچنین می‌توانید از اکسسوری مانند کراوات و دستمال جیب نیز استفاده کنید.

بلیزر مشکی با شلوار جین

ترکیب این دو مورد راحت و شیک بوده و برای هر زمانی از روز عالی است. برای این سبک به یاد داشته باشید که ظاهر خود را ساده و امروزی نگه دارید. از لباس‌های تک‌ رنگ استفاده کرده و برای تکمیل کار، تی‌شرت و کفش‌های غیررسمی را انتخاب نمایید.

پیراهن آبی با شلوار مشکی

اگر یک ظاهر رسمی به همراه کت بلیزر مشکی می‌خواهید، ست کردن آن با شلوار مشکی و پیراهن آبی انتخابی بسیار عالی است. این ترکیب جایگزینی شیک و آراسته برای کت‌ و شلوار مشکی و پیراهن سفید است. به دنبال شلوارهایی باشید، که به همراه بلیزر برای شما ظاهری راحت‌تر و مدرن‌تر به همراه داشته باشد. اگر به دنبال شلواری غیر از رنگ مشکی هستید ترکیبی از دو سایه‌ی روشن‌تر یا تیره‌تر انتخاب کنید.

انواع کت بلیزر

انواع مختلفی از بلیزر را می‌توانید در بازار ببینید. فراوانی نوع جنس و پارچه و طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت بزرگ‌ترین دلیل برای تنوع در کت بلیزر می‌باشد.

  • کت بلیزر مشکی
  • کت بلیزر سرمه‌ای
  • کت بلیزر بافت
  • کت بلیزر شطرنجی
  • کت بلیزر رنگی
  • کت بلیزر کژوال

کت بلیزر سرمه‌ای

کت بلیزر سرمه‌ای گارنو

کت بلیزر مشکی را در قسمت‌های قبلی این مقاله مفصلاً بررسی کردیم. اکنون نکاتی راجع به کت بلیزر سرمه‌ای بیان می‌کنیم. این کت نیز مثل کت بلیزر مشکی دارای کاربرد فراوان و مناسب برای استفاده در هر زمان و مکانی است.

رنگ تیره‌ی سورمه‌ای بعد از رنگ مشکی، همیشه بیشترین کمک را برای ایجاد یک استایل عالی به شما خواهد کرد. رنگ‌های دیگر مانند قهوه‌ای و .. در رتبه‌های بعد از این دو رنگ قرار می‌گیرند. 

بلیزر سرمه‌ای به همراه شلواری به همین رنگ با یک پیراهن سفید، یک استای شیک و بسیار لوکس برای شما خواهد ساخت.

کت بلیزر بافت

بلیزر بافت برای استفاده در مکان‌های باز و دوستانه مناسب است.البته کت بلیزر پشمی و یا فاستونی هم گزینه‌های بسیار خوبی هستند که به خاطر قیمت بالای آن مخاطبان خاص خود را دارد. ترکیب انواع مختلف رنگ این کت برای ایجاد یک استایل خودمانی و شیک پیشنهاد بسیار خوبی است.(بیشتر بخوانید)

کت بلیزر شطرنجی

 
با استفاده از  کت بلیزر شطرنجی قطعاً می‌توانید به یک استایل منحصر به فرد و خاص دست بیابید. زیرا یک کلاسیک طرح‌دار  ویژه و خاص محسوب می‌شود.
 

سعی کنید ترکیب این کت را هوشمندانه انتخاب کنید. پیراهن ساده و سفید پیشنهاد ما به شماست. همچنین آن را با شلوار جین و یا تی‌شرتی که ساده باشد نیز امتحان کنید.

کت بلیزر رنگی

در سابق معمولاً بلیزر را از رنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه‌ای و … تولید می‌کردند. ولی اخیراً در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود، که علاوه بر جذابیت بسیار هم جوان پسند می‌باشند. این نوع کت بلیزر نیز طرفداران خاص خود را دارد.

کت بلیزر کژوال

وجود تفاوت بلیزر کژوال با بقیه‌ی کت‌ها به راحتی قابل درک است.آزادی بیشتر و جنس نرم‌تر آن علت بارز این تفاوت است. این کت برای استایل اسمارت کژوال مناسب است. البته ترکیب ان با اکسسوری را فراموش نکنید. راحتی این کت و امکان بالا زدن آستین آن و حتی نبستن دکمه‌هایش، آن را از سایر کت‌ها منحصر به فردتر نموده است.

مجموعه‌ی بزرگ پوشاک مردانه گارنو، به شما پیشنهاد انتخاب و خرید کت بلیزر مشکی گارنو را می‌ده. این کت از پارچه‌‌های بسیار با کیفیت و لوکس و با طراحی و برش حرفه‌ای و دوخت کاملاً صنعتی از بهترین کت‌های بلیزر در ایران است. به جرأت می‌توان گفت بلیزر مشکی گارنو از بی رقیب‌ترین‌های عرصه‌ی مد و لباس در ایران می‌باشد.

👈 پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن کت بلیزر مشکی گارنو اینجا کلیک کنید 👉

www.Garnogroup.ir

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.