نکات مهم در انتخاب کراوات مناسب

انتخاب کراوات مناسب

همانطور که می دانید انتخاب کراوات مناسب یکی از موارد مهمی است که افراد در انتخاب آن معمولا به مشکل می خورند لذا اگر بتوانید برای انتخاب کراوات خود سلیقه به خرج دهید، می توانید توجه اطرافیانتان را به خود دو چندان جلب نمایید.

برخی از نکاتی که در انتخاب کراوات خود باید رعایت بکنید:

کراوات به شما ظاهری آراسته می دهد و ظاهر کلی شما را تکمیل می کند. اگر درست کراوات بزنید و پهنای کراوات را با یقه کت و یقه پیراهن خود متعادل کنید، و طرح کراوات به چهره شما بیاید، انتخاب شما درست بوده است. در زیر به نکاتی برای کراوات زدن و آداب درست آن به روایت مجله GQ که مختص آقایان است، اشاره کرده ایم:

در خرید کراوات جنس کروات بسیار مهم است در واقع دوخت کروات در راحتی گره زدن ان تاثیر دارد و از چروکیدگی جلوگیری میکند. دوخت کروات باید ١٠٠ درصد پشم باشد.

کروات را اندازه بزنید. کرواتی انتخاب کنید که تا بالای کمربندتان باشد و اندازه ان بین ۵.۵ تا١٠ سانتیمتر باشد. برای استایل کلاسیک پهنای کروات باید متناسب با یقه کت شما باشد.

در مجله GQ همه طرفدار کراوات های باریک هستند، ولی نه کراوات های فوق باریک! ۵٫۷ تا ۷ سانتیمتر، بیشترین پهنای موردنظر ما است.

کراوات ساده انتخاب کنید، در GQ، همه عاشق کراوات های راه راه یا کراوات های چهارخانه هستند. ولی در اینجا کسی را نمی بینید که کراواتش شبیه کاغذ دیواری های گلدار و شلوغ باشد. قرار نیست کراوات در ظاهر شما حرف بزند و داستان تعریف کند! کراوات باید برای کل ظاهر فرد، نقش لنگر را بازی کند.

انتخاب نوع کراوات:

کراوات پشمی:
وسط زمستان، قطعاً باید کراواتی بزنید که با کت و شلوار سنگین و ضخیم شما جور دربیاید.

کراوات مشکی ساده:
برای مناسبت های رسمی، برای کت و شلوار خاکستری با پیراهن سفید، یا برای کت چرم یا جین مناسب است. کراوات مشکی ساده به نحوی استثنائی انعطاف پذیر است.

کراوات خال خالی ریز:
این طرح کمی متفاوت تر است، ولی انتخابی هوشمندانه است.

کراوات کلاب:
هر کراواتی با لوگوی تکرارشونده، کلاب است. زمانی این مدل کراوات مخصوص دانشجویان لیگ آیوی بود، ولی حالا هر کسی که بخواهد استایلی جدی داشته باشد می تواند این طرح را انتخاب کند.

کراوات راه راه:
با آنکه این طرح هنوز هم در میان اعضای کنگره آمریکا محبوب است، ولی جوانان شیک و پیک امروزی، مدل باریک آن را انتخاب می کنند.

عمومی ترین نوع کراوات مناسب همه:

به گفته لیزا کوهن، معدود کراوات هایی هستند که هم به کری گرنت بیایند و هم به گروه بیتلز. ولی کراوات بافته شده از سیلک به هر دو می آید، زیرا هم رسمی به نظر می رسد و هم اسپورت. این کراوات همیشه گزینه درستی است، چه شما کت و شلوار پشمی خاکستری با پیراهن سفید بپوشید، چه آن را روی پیراهن کتان بزنید و تیپتان اسپورت باشد. این کراوات، کراواتی بدون فصل است و به هر چیزی که بپوشید، کلاس می دهد.

در مورد سنجاق کراوات:

«اغلب می بینیم که آقایان سنجاق کراوات خود را یا خیلی بالا می زنند یا خیلی پائین. قاعده آن کاملاً واضح است: سنجاق کراوات باید بین دکمه های سوم و چهارم پیراهن تان زده شود.»

«شاید این نکته خیلی واضح باشد، ولی بار دیگر می گوییم که سنجاق کراوات فقط برای گیره زدن قسمت رویی کراوات به قسمت پشتی نیست. بلکه سنجاق کراوات باید هر دو قسمت کراوات را به لبه پیراهنتان گیره کند.»

«در نهایت باید بگویم که هرگز طول سنجاق کراوات تان نباید بیشتر از پهنای کراواتتان باشد. این بدترین چیز در زدن سنجاق کراوات است!»

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.