اصول ست کردن کفش با لباس مردانه

ست کفش و لباس مردانه

اصول ست کردن کفش با لباس مردانه

ست کردن کفش با لباس مردانه:آیا شما نیز برای بیرون رفتن از خانه، دغدغه این را دارید که چه کفش یا لباسی بپوشید؟ و یا نگران تیپ و استایل خودتان هستید؟ یا حفظ خوشتیپی ذهنتان را مشغول کرده است؟

اصلاً نگران نباشید. ما اینجا هستیم تا در این باره به شما کمک کنیم. پس دعوت می‌کنم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

  • انتخاب کفش مناسب
  • ست کفش با شلوار جین
  • ست کفش با کت و شلوار 
  • ست کفش با شلوار اسلش مردانه
  • ست کفش با تیپ رسمی یا تاکسیدو

انتخاب کفش مناسب

گارنو پیشنهاد می‌دهد صبح‌ها برای آماده شدن و خروج از منزل، از انتخاب کفش مناسب شروع کنید. شاید این خلاف تصور خیلی‌ها باشد. چرا که آنها اول حاضر می‌شوند، و تازه هنگامی که می‌خواهند، از خانه خارج شوند، کنار جا کفشی برای  انتخاب کفش به فکر فرو می‌روند. و تایم مهمی از وقتشان را برای انتخاب کفش آن روزشان از دست می‌دهند.

اما بدانید، اولین مرحله برای حاضر شدن، باید با این سوال شروع شود که: امروز کجاها باید بروم؟ چه کفشی مناسب سِت امروز من است؟ آیا باید زیاد پیاده‌روی کنم؟ یا باید برای یک قرار کاری رسمی حاضر شوم؟ جواب این سوال‌ها ظاهر شما را تعیین می‌کند. ابتدا کفش مناسب آن‌ را انتخاب کنید. سپس برحسب این‌ که ظاهرتان رسمی است، یا کژوال، پیراهن و شلوارتان را هماهنگ کنید.

فصل‌ها یکی پس از دیگری می‌آیند و می‌روند، شما امکان دارد هر گونه شلوار یا کفشی را برای این فصول انتخاب کنید. انتخاب‌ مسلم شما می‌تواند، شلوار جین یا کتان رنگی یا حتی پارچه‌ای باشد. برای انتخاب کفش هم جای نگرانی نیست، زیرا مدل‌های زیادی پیش روی شماست. هدف ما در این مقاله ارائه یک سری راهنمایی‌های جامع، در زمینه ست کردن شلوار و کفش مردانه است. پس با دانشی که از این مقاله دریافت می‌کنید، دیگر نگران خرید شلوار و کفش نباشید.

ست کفش با شلوار جین

ست کردن کفش با لباس مردانه:شلوار جین امروزه به عنوان یکی از ضروری‌ترین پوشاک‌های مردانه محسوب می‌شود. به راحتی پس زمینه هر تیپی قرار می گیرد، و مورد پسند اکثر آقایان نیز هست. شاید این تفکر برایتان پیش بیاید که، با هر کفشی ست می‌شود ؛ولی این طور نیست. شاید بتوان گفت شلوار جین به دلیل ظاهر هوشمندانه‌ای که دارد، با کفش‌های مجلسی و چرمی ست می‌شود. ولی این حالت فقط برای موقعیت‌های رسمی یا محل کار جواب گو است. در غیر این صورت ست کردن شلوار جین با بوت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر شلوار جین را چسبان و بوت را ساق‌دار انتخاب کنید، تیپ شما چیزی کم نخواهد داشت.

اما اگر مدل شلوار جین شما از مدل‌های جدیدتر است، و طرح دارد، و یا پارگی روی آن مشهود است، بهترین انتخاب شما کتانی‌ها خواهند بود. مدل کتانی انتخابی به سلیقه شما بستگی دارد. ولی ما هم مدل‌های مینی مال و هم تخت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ست کفش با لباس مردانه ، اصول ست کردن کفش با لباس مردانه

ست کفش با کت و شلوار 

ست کردن کفش با لباس مردانه:در گذشته وقتی کت و شلوار میپوشیدید، تنها انتخاب شما این بود که، چقدر فاصله میان کفش رسمی مجلسی شما و پاچه شلوارتان باشد. اما کم کم خیاط‌ها برای کارهایشان به نو آوری روی آوردند. و امروزه به کت و شلوار به جای این که به چشم یک محصول یونیفرم نگاه شود، به صورت مجزا (کت و شلوار) دیده می‌شود. شما می‌توانید یک کت شش دکمه بپوشید، و همه دکمه‌های آن را باز بگذارید، و هیچ مانعی ندارد. دیگر مجبور به ست کردن شلوار و کفش مردانه رسمی فکر کنید. می‌توانید، بوت‌های دربی یا کفش آکسفورد با آن بپوشید.

اما اگر از مدل‌های جدید‌تر کت، خریداری کرده‌اید که با تیشرت شما به راحتی ست می‌شود، باید بگوییم می‌توانید، کمی شیطنت کنید، با آن کتانی بپوشید. کتانی‌هایتان را مینیمال انتخاب کنید، و بگذارید میان پاچه شلوار و کتانی فاصله باشد. این گونه جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

اگر مدل کت شما بافت یا پشمی است، می‌توانید، از کفش‌های سنگین‌تر مثل Brogues یا بوت‌های چرمی استفاده کنید. فقط از بوت‌های مخصوص کوه‌نوردی دوری کنید.

ست کفش با کت و شلوار مردانه ، اصول ست کردن کفش با لباس مردانه

ست کفش با شلوار کتان رنگی 

ست کردن کفش با لباس مردانه:شلوار دانشجویی کفش دانشجویی می‌طلبد. شما می‌توانید، به همراه شلوار کتان رنگی کفش‌های قایقی بپوشید. کفش قایقی یا کالج در تابستان و بوت‌های قایقی در زمستان، بهترین انتخاب‌های شما خواهند بود. در تابستان نیازی به جوراب هم نخواهید داشت. اگر حس می‌کنید، این تیپ مناسب سن شما نیست، می‌توانید، با کفش‌های Brogues کمی سن و سال به تیپتان بدهید.

ست کفش با شلوار اسلش مردانه

دنیای مد در حال پیشرفت است.از وقتی شلوار‌های اسلش وارد بازار شده‌اند، تحول بزرگی در انتخاب شلوار آقایان رخ داده است. شلوارهایی راحت و سبک و در عین حال قابل پوشیدن، در اکثر موقعیت‌ها( البته نه موقعیت‌های رسمی) همان طور که خودتان هم می‌دانید، بهترین گزینه برای ست کردن با آنها، کتانی‌ها هستند. انتخاب‌های شما در تیپ رسمی بسیار محدود هستند. هر کفشی قابلیت ست شدن با شلوار اسلش را ندارد. بوت‌های چوکا که به اندازه کتانی‎ها، زیبایی اسپرت بودن دارند، می‌توانند، یکی از انتخاب‌های شما باشند. جنس‌های چرم جیر هم شاید مناسب باشند؛ ولی در نهایت می‌گوییم که، بهترین انتخاب شما همان کتانی‌ها هستند.

ست کفش با تیپ رسمی یا تاکسیدو

وقتی تیپ رسمی می‌زنید، ست کردن شلوار و کفش مردانه، باید سمت و سویی رسمی داشته باشد. این به این معنی است که، کفش شما باید حدالامکان ساده و بدون طرح باشد. برای گران‌تر دیده شدن تیپتان، می‌توانید، به دنبال کفش‌های مخمل یا چرم باشید. چرم‌های زیادی براق را انتخاب نکنید. زیرا ممکن است، به اندازه کافی تاثیر گذار نباشند.

ست کفش با تیپ رسمی گارنو ، اصول ست کردن کفش با لباس مردانه

Garnogroup

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.