آیا خوشتیپ‌ترین‌ و شیک پوش‌ترین‌‌ سرمربیان دنیای فوتبال را می‌شناسید؟

خوشتیپ‌ترین‌ها و شیک پوش‌ترین‌های دنیای فوتبال ، کت و شلوار

خوشتیپ‌ترین‌ها و شیک پوش‌ترین‌های دنیای فوتبال

خوشتیپ‌ترین‌ها و شیک پوش‌ترین‌های دنیای فوتبال چه کسانی هستند؟چگونه لباس و کت و شلوار می‌پوشند؟ استایلشان چگونه است؟ کت و شلوار می‌پوشند یا پیراهن؟ راز خوشتیپی این افراد در چیست؟

حتماً چنین سؤالاتی برای ذهن جستجوگر شما نیز به وجود آمده است.

با مطالعه این مقاله قطعاً پاسخ این سؤالاتتان را خواهید یافت.

فهرست مطالبی که در این مقاله بررسی می‌شود:

معرفی چند نفر از خوشتیپ‌ترین مربیان و سرمربی‌های فوتبال جهان:

  • یواخیم لوو (سرمربی آلمان)
  • روبرتو مانچینی ایتالیایی
  • هروه رنار
  • خوان آنتونیو پیزی
  • جوزپ گواردیولا سالا
  • مدل کت و شلوار سرمربیان خوشتیپ جهان

یواخیم لوو (سرمربی آلمان)

سالهاست که در صدر لیست خوشتیپ‌ترین‌ها و شیک پوش‌ترین‌های دنیای فوتبال، یواخیم لوو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان، جا گرفته است.یواخیم لوو سرمربی خوشتیپ آلمان ، کت و شلوار

بیوگرافی کوتاه از یواخیم لوو

خوشتیپ‌ترین‌ها و شیک پوش‌ترین‌های دنیای فوتبال:یوآخیم لوو با نام مستعار یوگی، در سوم فوریه 1960 در شوناو آلمان غربی به دنیا آمد.  با قد 183 سانت و وزن تقریباً 75 کیلوگرمی در تیم ملی فوتبال آلمان در پست سرمربی ایفای نقش می‌کند.

سابقه فوتبالی یواخیم لوو

لوو سابقه‌ی بازی در باشگاه‌های فرایبورگ، آینتراخت فرانکفورت، کالسروهه، اشتوتگارت و… را در پرونده خود دارد. همچنین مربی باشگاه‌های فنر باغچه، اشتوتگارت، آدانا اسپور، آستراوین، کالسروهه و … نیز بوده‌اند.

ظاهر شیک یواخیم لوو

آراستگی و رسیدگی به ظاهر یواخیم لوو زبان زد است. ایشان به استایل و پوشاک خود بسیار اهمیت می‌دهد، به گونه‌ای که حتی می‌توان وی را یک مدلینگ قهار در عرصه صنعت مد و لباس به شمار آورد. ایشان در مد کردن پیراهن سفید در جام جهانی 2010 بسیار موفق بودند. لوو به یک سرمربی مرتب و آراسته و همواره شیک و اتو کشیده معروف است.

استایل و پوشش زیبای یواخیم لوو

مشهور است که یواخیم لوو به خوبی مد را شناخته، و عاشق رنگ تیره، به ویژه مشکی است. لوو، بیشتر با ترکیب پیراهن و شلوار مشکی دیده می‌شود. همچنین پیراهن سرمه‌ای با شلوار مشکی از ترکیب‌های مورد علاقه‌ی آقایی لوو می‌باشد.

یواخیم، کت و شلوارهای خود را به رنگ مشکی با پیراهن مشکی و گاهاً سرمه‌ای می‌پوشد. ولی ترکیب دوست داشتنی تر یواخیم لوو پیراهن سفید با کت و شلوار مشکی است. یواخیم با کت مشکی، شلوار طوسی به همراه پیراهن سرمه‌‌ای، بسیار مرتب و اتو کشیده، توانسته است، در دل بی‌شمار هوادار فوتبال در سراسر دنیا جا باز کند.

ناگفته نماند استایل خوب یواخیم به همراه انتخاب درست و اصولی لباس‌هایش، در کنار چهره معقول و دستاوردهای فنی خوبش توانسته است، از ایشان یک سرمربی بزرگ بسازد. تمامی نکات فوق باعث شده است، لنز دوربین‌های مختلف تلویزیونی، توجه ویژه‌ای به لوو داشته باشند.

از ابتکارات زیبای یواخیم، انتخاب ترکیب هماهنگ برای خود و دستیارانش می‌باشد، که نیم کت وی را مجذوب نگاه دوربین‌های شبکه‌های مختلف کرده است. روزنامه‌ی برزیلی فولا در جدولی مربیان خوشتیپ جام جهانی را لیست کرده است، که یواخیم لوو در صدر این جدول قرار گرفته است.

روبرتو مانچینی ایتالیایی

خوشتیپ‌ترین‌ها:روبرتو مانچینی با نام مستعار مانچو، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، از دیگر مردان خوشتیپ مشهور جهان است. روبرتو در 27 نوامبر  1964در ایسی(Iesi) ایتالیا  به دنیا آمد. (شهر ایسی در استان آنکونای مارکه‌ی ایتالیا می‌باشد)(منبع)

سابقه فوتبالی روبرتو مانچینی

روبرتو در باشگاه‌های سمپدوریا، بولونیا، لسترسیتی و لاتزیو بازی کرده است. همچنین در پست سرمربی تیم‌های منچستر سیتی، اینتر میلان، لاتزیو، فیورنتینا و گالاتاسرای ترکیه نیز فعالیت نموده است. مانچینی تقریباً تمامی افتخارات عرصه‌ی فوتبالی را اعم از بازیکنی، مربیگری و سرمربیگری را تجربه کرده است. روبرتو مانچینی را می‌توان از مربیان برتر دنیا دانست.

از بزرگ‌ترین افتخارات ورزشی مانچینی، کسب قهرمانی ایتالیا برای تیم اینتر می‌باشد. از سال‌های 2004 تا  2008 ، یک پای ثابت فینال جام حذفی ایتالیا بوده است، که 4 بار آن را با تیم اینتر میلان و یک بار را هم با تیم لاتزیو تجربه کرده است. همچنین توانست پس از 44 سال، تیم فوتبال منچستر سیتی را به قهرمان لیگ انگلستان تبدیل کند.(بیشتر بخوانید)

پوشش و استایل روبرتو مانچینی

مانچینی از سرمربیان خوش استایل و خوش پوش جهان است، که همواره با ظاهری مرتب و آراسته در میادین ظاهر می‌شود. ترکیب شال گردن، پیراهن سفید و کت و شلوار سرمه‌ای یا مشکی، مانچینی را جزء خوشتیپ‌ترین‌های دنیای فوتبال جهان قرار داده است.

هروه رنار

خوشتیپ‌ترین‌ها و شیک پوش‌ترین‌های دنیای فوتبال:هروه(اروه) رنار در سپتامبر 1968 در اکس له بن فرانسه به دنیا آمد. از باشگاه‌های مهمی که هروه سابقه‌ی بازی در آن را دارد  باشگاه کن فرانسه می‌باشد. در زمان سرمربیگری خود، قهرمانی جام ملت‌های آفریقا در سال‌های 2012 و 2015 میلادی را تجربه کرده است.

نتایج خوب هروه رنار در تیم زامبیا در سال 2012، از وی ی چهره‌ای مشهور و مهم  در آفریقا ساخت. به دنبال این موفقیت بزرگ، تیم ساحل عاج که در آرزوی قهرمانی 2015 بود، رنار را به عنوان سرمربی در تیم ملی خود به کار گرفت. تیم ساحل عاج با وجود رنار توانست در سال 2015، این تیم را برای بار دوم قهرمان آفریقا کند. در پی این پیروزی‌ها بود که هروه به شهرتی جهانی دست یافت.  موفقیت‌ها و رکوردهایی که به نام رنار در ساحل عاج به ثبت رسید، باعث شد مراکش برای قرارداد با هروه به جنب و جوش بیفتد. پس از پیوستن رنار به مراکش و راه یابی این تیم به جام جهانی 2018، یک بار دیگر رنار را به عنوان چهره‌ی موفق به جهانیان معرفی نمود. بازی زیبا و بسیار خوب بازیکنان تیم رنار در این سال، نمایش دیگری از موفقیت‌های رنار را رقم زد.(منبع)

خوشتیپی و شیک پوشی رنار

هروه رنار  از اندام کشیده و استایل بسیار مناسبی برخوردار است، که با انتخاب پوشش مناسب وی را در لیست خوشتیپ‌ترین سرمربیان جهان قرار داده است.

پوشش رنار

هروه رنار با ترکیب پیراهن سفید و شلوار سرمه‌ای یا مشکی، استایل و تیپ زیبا و جذابی از خود به نمایش می‌گذارد. کنتراستی که بین پیراهن اسلیم فیت و آن هم از رنگ سفید رنار، با شلوار تیره وی به وجود می‌آید، بر بلندی قد و جلب توجه بینندگان، تأثیر چشم‌گیری گذاشته است.

انتخاب لباس اسلیم فیت بر جوانی و جذابیت هروه رنار ، بیش از پیش می‌افزاید. این سبک لباس پوشیدن وی را از دیگر سرمربیان خوشتیپ جهان ممتازتر کرده است.

خوان آنتونیو پیزی

خوشتیپ‌ترین‌ها:خوان آنتونیو پیزی در 7 ژوئن 1968 میلادی در شهر سانتافه آرژانتین چشم به جهان گشود. آنتونیو پیزی با قد 185 سانتی یکی از خوش استایل‌ترین‌های جهان فوتبال است.

خوان آنتونیو پیزی  از فوتبالیست‌های تیم ملی اسپانیا در سال‌های 1994- 1998 بوده و اکنون بازنشسته شده است. سابقه‌ی سرمربی گری تیم‌های شیلی و عربستان سعودی را در پرونده خود دارد. پیزی از خوشتیپ‌های دنیای فوتبال محسوب می‌شود. کت و شلوارهای مشکی ، سرمه‌ای و طوسی و… با استایل مناسب، او را به یکی از سرمربیان شیک و خوش‌پوش تبدیل کرده است.

جوزپ گواردیولا سالا

خوشتیپ‌ترین‌ها:جوزپ گواردیولا سالا در 18 ژانویه‌ی 1971 در شهر سانتپدر کاتالونیای اسپانیا می‌باشد. از جمله‌ی مربیان پر افتخار جهان و سابقه مربیگری تیم‌های بزرگی همچون منچسترسیتی انگلستان و بارسلونای اسپانیا را دارد. باشگاه بارسلونا با وجود مربیگری حرفه‌ای گواردیولابه قهرمانی‌های بزرگی در لیگ قهرمانان اروپا و سوپر جام اروپا و .. دست یافت.

عنوان جوان‌ترین سرمربی قهرمان جام لیگ قهرمانان اروپا برای گواردیولا به ثبت رسیده است. نتایج موفقیت آمیز و پیروزی‌های بزرگ جوزپ، باعث شد، در سال‌های 2010-2011  فیفا وی را مربی سال فوتبال جهان و بالاتر از  ژوزه مورینیو و الکس فرگوسن قرار داد.

گواردیولا علاوه بر اینکه یک سرمربی موفق می‌باشد، در لیست خوشتیپ‌ترین‌های دنیای فوتبال نیز قرار دارد. استایل مناسب، تناسب قد و وزن و انتخاب درست لباس، وی را به سوژه‌ای مهم و زیبا برای عکس‌های ورزشی دوربین‌های تلویزیونی جهان تبدیل کرده است.

گواردیولا با کت و شلوارهای اسلیم فیت و زغالی- طوسی خود یک سرمربی لاکچری محسوب می‌شود.

مدل کت و شلوار سرمربیان خوشتیپ جهان

هر چند که برای سرمربیان و مربیان بزرگ، کسب نتایج خوب، بسیار مهم است، ولی از آنجایی که در ورزشگاه‌ها و همچنین در برنامه‌های ورزشی و گزارش‌های فوتبالی به صورت مداوم در تیر رس نگاه‌ مردم شهرها و کشورهای مختلف جهان قرار دارند، همواره سعی در انتخاب پوشش بسیار مناسب و خاص دارند.

با بررسی چند سرمربی که در بالا به آن پرداخته شد، به سبک خاص پوشش کت و شلوار این مربیان پی می‌بریم. کت و شلوار مدل اسلیم فیت، و سپس مدل کلاسیک بیشترین مورد مصرف را در بین سرمربیان شناخته شده شده‌ی جهان به خود اختصاص داده‌اند.

بیشترین رنگ پر کاربرد برای کت و شلوار برای سرمربیان را رنگ مشکی و سرمه‌ای  و سپس طوسی می‌باشد.

پیراهن سفید اسلیم فیت بالاترین مصرف را در بین سرمربیان بزرگ جهان دارد. پس از رنگ سفید، پیراهن سرمه‌ای و طوسی در رده‌های بعدی مصرف این سرمربیان قرار دارد.

برای خرید کت و شلوار و پیراهن در سبک‌های مورد استفاده سرمربیان بزرگ جهان، پیشنهاد می‌کنیم اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد ویژه: حتماً مطالعه کنید.

پوشاک مردانه گارنو مدعی ترویج بهترین و لوکس‌ترین و خوش‌پوش‌ترین کت و شلوار و پیراهن به سبک اسلیم فیت و کلاسیک در ایران و خاورمیانه می‌باشد.

توصیه ما به شما عزیزان مخاطب این است، همواره از انتخاب افراد سرشناس همانند سرمربیان بزرگی چون یواخیم لوو، گواردیولا، مانچینی و … نهایت استفاده را ببرید. زیرا این افراد از مشاوران مد و لباس برای انتخاب پوشش خود استفاده می‌کنند، آنهم با هزینه‌های بالایی که می‌پردازند. شما نیز می‌توانید، با شناخت سبک‌های لباسی که این افراد استفاده می‌کنند، به شکل رایگان به نفع خودتان از آنها بهره برداری نمایید.

 

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.