کت و شلوار مجلسی مردانه

کت و شلوار مشکی با پیراهن سفید

کت و شلوار مجلسی مردانه 

کت و شلوار مجلسی مردانه خاص و شیک، به همراه بهترین اکسسوری کت و شلوار مجلسی، از مهمترین، لباس‌های هر مرد جوانی است. آقایان دوست دارند، در مجالس و مهمانی‌ها جزء خوشتیپ‌ترین افراد باشند.

آیا شما نیز دغدغه‌ی استایلی جذاب و تیپ عالی و تاپ، در مجالس و مهمانی‌ها را دارید؟

برند مشهور گارنو، برای رفع این مشکلات سعی می‌کند، تمام مواردی که در انتخاب کت و شلوار مجلسی باید به آن دقت کنیم،را در این مقالهبه شما بیاموزد.

فهرست مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

  • انواع پارچه کت و شلوار مجلسی
  • انواع برش کت و شلوار مهمانی
  • بهترین پیراهن برای کت و شلوار لوکس
  • استفاده از انواع اکسسوری
  • دوخت‌های کت و شلوار لوکس

مشاهده مدل‌های کت و شلوار مجلسی



پارچه‌های کت و شلوار مجلسی

انتخاب پارچه لوکس برای کت و شلوار مجلسی مردانه، برای مهمانی‌های شبانه، همواره از تمایلات، آقایان می‌باشد. کت و شلوار مهمانی را معمولاً از رنگ‌های مشکی تهیه می‌کنند. البته در سال‌های اخیر با توجه به ظهور رنگ‌های جدید در پوشاک آقایان، از رنگ‌های کاربنی تیره، یشمی و … هم استفاده می‌شود.

پارچه لوکس برای کت و شلوار خاص در قدم اول یکی از کارهای مهم است. موضوع مهم این است که، ابتدا باید مشخص کنید، برای کدام مهمانی می‌خواهید، کت و شلوار تهیه کنید. برای مثال: اگر برای عروسی لباس می‌خواهید، رنگ‌های مشکی و کاربنی تیره گزینه‌های خوبی برای کت و شلوار هستند.

کت و شلوار سرمه ای یقه آرشال
کت و شلوار سرمه ای یقه آرشال

اگر بودجه کافی برای خرید کت و شلوار مجلسی مردانه دارید، از پارچه‌هایبا درصد wool بالا انتخاب کنید. این پارچه‌ها اگر در تراکم ۱۲۰ به بالا تهیه شده باشند، بسیار خاص خواهند بود، و شفافیت بسیار خوبی دارند.اگر با دوخت خوب و متریال درجه یک نیز همراه شوند، یکی از لوکس‌ترین کت و شلوارها به شمار خواهند رفت.

برای طرح پارچه کت و شلوار مهمانی، معمولاً افراد به مشکی ساده و یا رنگ‌های ساده رجوع می کنند. دلیل این کار، این است که، بتوانند، در مهمانی‌ها آن را بپوشند. ولی بعضی طرح‌های چهارخانه مردانه، راه راه ریز و راه راه‌های نیم سانتی گزینه‌های خوبی هستند.

پارچه‌هایی که دارای wool بالا می‌باشند، از لحاظ وزن بسیار سبک هستند، و تنها نقطه ضعف آن‌ها زود چروک شدن آنها می‌باشد. البته برای استفاده در مهمانی‌ها، چون معمولاً تایم طولانی طول نمی‌کشد، زیاد چروک نخواهند شد. هدف ما ارائه‌ی  کت و شلوار مجلسی شیکی برای حضور متفاوت و جذاب شما در مهمانی‌هاست.

نمونه کت و شلوار مجلسی

کت و شلوار مشکی wool
کت و شلوار مشکی wool


انواع برش‌های کت و شلوار خاص

برای کت و شلوار مجلسی مردانه، بسیار مهم است که جزئیات رعایت شوند. اندازه کت و شلوار و اینکه فیکس تنتان باشد، یکی از مهمترین مسائل است. باید توجه داشته باشید، که در ناحیه سرشانه، سینه و شکم شما کم یا اضافه نداشته باشد.

برای الگوی شلوار بسیار مهم است که شلوار شما گشاد یا تنگ نباشد. معمولاً برای کت و شلوارهای مجلسی از الگوهای اسلیم فیت استفاده می‌کنند. البته این الگو بیشتر برای افرادی مناسب است که، دارای اندام مناسب و به اندازه باشند.

پیشنهاد ما برای افرادی که کمی چاقی در ناحیه شکم دارند، و نمی‌توانند، سایز استاندارد بپوشند، استفاده از سفارش دوزی کت و شلوار می‌باشد.

کت و شلوار کاربنی بلند

   کت و شلوار خاص

مشاهده کنید:چند مدل کت و شلوار مجلسی



پیراهن‌های مناسب برای کت و شلوار شب و مجلسی

پیراهن‌های مناسب برای مهمانی‌های شب به انتخاب کت و شلوار شما مربوط می‌شود. برای مهمانی و مجالس معمولاً از پیراهن‌های سفید استفاده می‌شود. چنانچه بخواهید از رنگ‌های دیگر استفاده کنید، به رنگ کت و شلوار خود دقت داشته باشید.

جنس پیراهن یکی از موارد دیگری است که باید به انتخاب آن دقت کنید.

برای پیراهن‌های مهمانی بهتر است، از پیراهن‌هایی که درصد پنبه بیشتری داشته باشند استفاده کنید. وجود پنبه در پیراهن باعث می‌شود‌ شما دیرتر عرق کنید. و در صورت تعرق بدن شما بوی بد نگیرد.

بهترین یقه و مچ پیراهن مردانه برای کت و شلوار مجلسی

در مورد یقه پیراهن هم معمولاً از یقه هفت یا هشت سانتی‌متر استفاده می‌شود. این نوع یقه‌ها بهترین اندازه یقه برای زیر کت و شلوار مجلسی را دارا می‌باشند، برای مچ پیراهن هم بهتر است، از پیراهن‌های مچ دوبل استفاده شود.

علت این که پیراهن‌های مچ دوبل را به شما پیشنهاد می‌دهیم، امکان استفاده از دکمه سردست در پیراهن‌ها است. ضمناً اندازه این آستین‌ها باید کمی بلندتر باشد. زیرا لازم است یک سانت از آستین پیراهن شما از زیر کت نمایان شود.

بنابراین پیشنهاد مجموعه گارنو به شما پیراهن سفید پنبه مچ دوبل و یقه کراواتی است.

                             نمونه پیراهن سفید مچ دوبل گارنو

پیراهن سفید مچ دوبل



انتخاب بهترین اکسسوری برای کت و شلوار مجلسی

بهترین اکسسوری: برای ست کردن یک کت و شلوار مجلسی مردانه، به اکسسوری هم نیاز دارید. بر اساس کت و شلوار و پیراهن خود، به انتخاب اکسسوری بپردازید.

برای مثال اگر کت و شلوار شما یقه ساتن می‌باشد،سعی کنید از پیراهن یقه فراگ استفاده کنید. و یا اگر یقه کت شما یقه انگلیسی می‌باشد، از پیراهن‌های کلاسیک می‌توانید استفاده کنید‌.

در اینجا دو موضوع به وجود می‌آید

۱-اینکه شما کراوات استفاده می‌کنید

۲-به کراوات علاقه‌ای ندارید

چنانچه به کروات علاقه دارید، و پیراهن‌ سفید انتخاب کرده‌اید، کراوات‎هایی از جنس ابریشم بسیار لوکس و خاص هستند، که با توجه به کنتراست رنگ کت و پیراهن شما، می‌تواند، ست خاص و شیکی را برایتان به وجود بیاورد.

اگر از آن دسته هستید که علاقه‌ای به کروات ندارند، پیشنهاد ما به شما پیراهن یقه کلاسیک و یا یقه دیپلمات است. در یقه دیپلمات، اگر دکمه یقه پیراهن را ببندید، بسیار شیک و خاص می‌شود.



دوخت کت و شلوارهای مجلسی

کت و شلوار  مجلسی مردانه، دوخت‌های متفاوتی دارد. دوخت تمام صنعتی در کارخانه‌هایی با تجهیزات مدرن انجام می شود.

بعضی دوخت‌های کت و شلوارها به صورت دست دوز هستند، که توسط افراد بسیار حرفه‌ای انجام می‌شود. قاعدتاً به خاطر دست دوز بودن هزینه دوخت بالایی باید بابت آنها پرداخت شود.

مدل‌های دیگر دوخت، دوخت کت و شلوار‌های تولیدی‌های معمولی می‌باشد، که با متریال‌های معمولی دوخته می‌شود.

مجموعه پوشاک گارنو برای کت و شلوارهای مجلسی شما، گزینه اول و دوم را پیشنهاد می‌دهد.به دلیل اینکه، پارچه‌هایی که درصد wool  بالایی دارند، باید با دستگاه‌های حرفه‌ای یا توسط افراد متخصص، دوخته شود، تا بتوانید کت و شلوار مرغوب و حرفه‌ای به دست بیاورید.

مشاهده کت و شلوار کلاسیک مردانه 




مجموعه پوشاک گارنو با داشتن بیش از نیم قرن سابقه در زمینه پوشاک مجلسی مردانه در تلاش است، با در اختیار گذاشتن مطالب کاربردی، بتواند، بخشی از سؤالات شما مشتریان عزیز را برطرف نماید.

سؤالات و پیشنهادات خودتان را از طریق راه‌های ارتباطی قید شده در سایت، با ما در میان بگذارید.

((هدف گارنو درخشیدن در تاریکی ست))

                                                                                                                            Garnogroup.i

بهترین اکسسوری کت و شلوار مجلسی

بهترین اکسسوری کت و شلوار مجلسی

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.