بهترین کت و شلوار اداری یقه انگلیسی گارنو

کت و شلوار یقه انگلیسی

کت و شلوار اداری یقه انگلیسی

بهترین کت و شلوار اداری یقه انگلیسی پوشاک گارنو یکی از آن دسته کت و شلوارهایی است، که سالیان سال مورد توجه و علاقه سازمان‌ها و شرکت‌ها بوده است.

پوشاک گارنو در این مقاله قصد دارد، با کارشناسی زبده‌ترین مشاوران خود، بهترین کت و شلوار اداری یقه انگلیسی را به شما معرفی کند.

به شما اطمینان می‌دهیم، کت و شلوار اداری‌ای را به شما معرفی کنیم، که باعث آرامش شما و پرسنل شرکتتان در زمان پوشیدن خواهد شد.

فهرست مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

  • انواع کت و شلوار اداری یقه انگلیسی
  • برش‌های کت و شلوار اداری انگلیسی
  • بهترین پارچه‌های کت شلوار اداری
  • پیراهن‌های مناسب کت و شلوار

دیدن نمونه های کت و شلوار



انواع کت و شلوار یقه انگلیسی

کت و شلوارهای اداری دارای تنوع بسیار زیادی هستند. تنوع از لحاظ نوع پارچه، نوع برش‌ها، نوع دوخت، متریال استفاده شده در کت و شلوار اداری و رنگ و مدل‌های آنها می‌باشد.

در مورد پارچه‌های کت و شلوارهای اداری می‌توان، به پارچه‌های فیلافیل، سوزنی، راه راه، چهارخانه ریز و … اشاره کرد.

مطلبی که وجود دارد، این است، که شما کت و شلوار اداری یقه انگلیسی را برای کدام سازمان یا کدام واحد آن سازمان، انتخاب می‌کنید.(پیشنهاد مطالعه)

برای مثال اکثر محموعه‌ها برای کادر انتظامات خود از کت و شلوار اداری سرمه‌ای استفاده می‌کنند، و رنگ یا طرح دیگری برایشان ممنوع است. به همین جهت در زمان انتخاب کت و شلوار اداری بهتر است، به همه مسائل توجه شود.

پرسنل واحدهای داخلی و ستادی سازمان‌ها معمولاً، کت و شلوار اداری‌ای را می‌پسندند که به روز باشند. و از حالت یکنواختی(که متاسفانه خیلی از مجموعه‌ها و شرکت‌ها رعایت نمی‌کنند) متفاوت باشد. به همین جهت پیشنهاد ما رنگ‌ها و طرح‌های به روز و متفاوت است.

برای مثال پارچه‌ای که سال‌های اخیر، بسیار مورد استقبال سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار گرفته است، پارچه فیلافیل است. این پارچه هم دارای رنگ‌بندی بسیار زیاد و استقامت زیاد می‌باشد. رنگ‌های این پارچه برای کت و شلوار اداری گزینه خوبی جهت انتخاب می‌باشد.



برش‌های کت و شلوار اداری انگلیسی

در کت و شلوار اداری یقه انگلیسی از تنوع زیادی در برش نمی‌توانیم استفاده کنیم. بهترین برش برای این مدل کت و شلوارهای اداری، برش کلاسیک آزاد می‌باشد.

علت انتخاب برش کلاسیک کت و شلوار اداری راحت‌تر بودن آن برای پرسنل در زمان انجام کار می‌باشد.

کت و شلوارهایی با برش‌های کلاسیکِ جذب و یا اسلیم فیت‌ها شاید در زمان سایز گیری مورد استقبال پرسنل قرار گیرد، اما به مرور زمان بعد از چند وقت استفاده‌ی دائم باعث خستگی آنها خواهد شد.

در زمان انتخاب برش‌های کت و شلوار اداری یقه انگلیسی بهتر است، به تعداد چاک آنها نیز توجه شود. حین استفاده از کت و شلوار در اداره و یا شرکت، آن دسته از کت شلوارهایی که دو چاک هستند، برای افراد خیلی راحت‌تر و بهتر می‌باشد. و افرادی که کمی چاق هستند، احساس آرامش بیشتری نسبت به کت‌های تک چاک دارند.

نمونه کت و شلوارهای کلاسیک



بهترین پارچه‌های کت شلوار اداری

پارچه‌های زیادی برای انتخاب برای کت و شلوار اداری یقه انگلیسی وجود دارد. نکته‌ای که مجموعه  پوشاک گارنو، رعایت آن را  به شما پیشنهاد می‌دهد، این است که از پارچه‌های اسپرت پرهیز کنید.

 نمونه پارچه راه راه کلاسیک

پارچه راه راه
پارچه راه راه کلاسیک گارنو

کت و شلوار اداری ماهیت کلاسیک بودن دارند. پارچه‌هایی که کمی اسپرت هستند، خیلی مناسب این انتخاب نیستند.

معمولاً برای کت و شلوار اداری یقه انگلیسی از پارچه‌های کلاسیک و یا ساده بیشتر استقبال می‌کنند.

برای مثال می‌توان از پارچه‌های فیلافیل، سوزنی ساده و طرح دار نام برد. در صورت نیاز می‌توانید،

از مشاوره‌ی رایگان مشاوران مجموعه پوشاک گارنو، از طریق شماره‌هایی که در بخش تماس با ما سایت است، تماس حاصل فرمایید.


پیراهن‌های مناسب کت و شلوار اداری

 

پیراهن‌های زیادی وجود دارند، که ما می‌توانیم برای کت و شلوار اداری یقه انگلیسی انتخاب کنیم. قبل از هر چیز باید به طرح پارچه‌ای که برای کت و شلوار اداری انتخاب می‌کنیم، دقت کنیم. برای مثال اگر ما کت شلوار ساده انتخاب می‌کنیم، می‌توانیم از پیراهن‌های راه راه ریز و یا چهارخانه ریز نیز استفاده کنیم.

اگر کت و شلوار انتخابی ما راه راه بود، پیشنهاد پوشاک گارنو فقط پیراهن ساده است. البته پیراهن‌های ساده دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشند، و شما به راحتی می‌توانید، با رنگ‌های مختلف آن، ظاهر شیکی را برای خودتان فراهم کنید.

برای نمونه، می‌توانیم از پیراهن‌های ساده طرح فلورا و آکسفورد هم یاد کنیم. این پیراهن‌ها ساده هستند، ولی به خاطر نوع بافت پارچه کمی دیرتر کثیفی را نشان می‌دهند. به همین علت پرسنل، استقبال بیشتری از آنها می‌کنند. این پیراهن‌ها، دارای تنوع رنگ‌بندی بسیار زیادی هستند، که ست کردن با رنگ کت و شلوار اداری یقه انگلیسی برای ما آسان می‎شود.

نکته دیگری که در انتخاب پیراهن بسیار مهم است، کیفیت پارچه و دوخت آنها می‌باشد.

پارچه‌های پیراهن‌ها، حداقل۳۵%پنبه داشته باشند

 

زمانی که پرسنل برای طولانی مدت پیراهن‌ها را می‌پوشند، نباید بدنشان زود عرق کند. همچنین در صورت تعرق، نباید بوی بد بدهد. نکته‌ی دیگر این است، که اگر پارچه انتخابی شما برای کت و شلوار اداری مردانه دارای درصد پنبه بیشتری باشد، بسیار زود چروک می‌شود، و این موضوع، خوشایند بسیاری از پرسنل نمی‌باشد.

نکته بعدی نوع دوخت پیراهن‌ها می‌باشد، که مجموعه پوشاک گارنو پیشنهاد می‌دهد، پیراهن‌هایی که دارای دوخت صنعتی می‌باشد، را استفاده کنید.

نمونه پیراهن سفید تمام صنعتی گارنو

پیراهن ساده
پیراهن ساده و شیک گارنو

دلیل مطلب فوق، این است که، پیراهن‌هایی که دارای دوخت صنعتی هستند، از برش بهتری برخوردار هستند. (که این موضوع باعث می‌شود، پیراهن، زیر کت و شلوار اداری بهتر نشان داده شود)

متریالی که در یقه‌ها و مچ این پیراهن‌ها استفاده شده است، کیفیت به نسبت خیلی بهتری نسبت به مدل‌های متفرقه دارد.


مجموعه گارنو( Garno)، با کمک خبره‌ترین متخصصین خود در زمینه پوشاک، در این مقاله تمام تلاش خود را انجام داده است، که بهترین مطالب را در زمینه کت و شلوار اداری یقه انگلیسی برای شما آماده کند.                                                                         

در اینجا میتوانید نمونه کت و شلوار های اداری را ببینید

((هدف گارنو درخشیدن در تاریکی ست))

 

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.