فرم بدن و لباس متناسب با آن (سفارش دوزی و VIP پوشاک مردانه گارنو)

فرم بدن و لباس متناسب با آن ، سفارش دوزی و VIP پوشاک مردانه گارنو

 آیا فرم بدنتان را می‌شناسید؟ فرم بدن و لباس متناسب با آن (سفارش دوزی و VIP پوشاک مردانه گارنو)

فرم بدن و لباس متناسب با آن یک دغدغه فکری بزرگ برای افراد می‌باشد. آیا به راحتی می‌توانید لباس و پوشاک مردانه، کت و شلوار و پیراهن و … خود را از بازار پیدا و خریداری نمایید؟ یا اینکه شما هم از جمله‌ی افرادی هستید، که معمولاً هرگز لباس دلخواهشان را در بازار و فروشگاه‌ها نمی‌توانند پیدا کنند؟

اگر شما نیز همواره با مشکل یافتن لباس مردانه دلخواه و سایز بدنتان با مشکلاتی مواجه هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً مطالعه‌ی این مقاله را از دست ندهید.

به شما قول می‌دهیم، چنانچه تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، برای همیشه از شر مشکل لباس‌های تکراری گذشته راحت خواهید شد. شما نیز خواهید توانست هر نوع لباسی با هر جنس و مدلی را داشته باشید.

فهرست عناوینی که در این مقاله از منظر نگاهتان خواهد گذشت: 
  • فرم بدن و رابطه آن با لباس مناسب و شیک
  • انواع فرم بدن
  • سایزهای غیر نرمال و شاذ بدن بعضی از افراد
  • نوع شغل و رابطه‌ی آن با نوع لباس و پوشاک فرد
  • پوشاک گارنو و ارائه‌ی خدمات ویژه سفارش دوزی و vip

فرم بدن و رابطه آن با لباس مناسب و شیک

هر روزه طی ارتباطات اجتماعیمان، علاوه بر جمع خانوادگی، با افراد مختلفی از قبیل دوستان، آشنایان، همکاران و بسیاری مردم دیگر در سطح کوچه و خیابان هستیم. در اماکن و محه‌هایی که رفت و آمد داریم، ممکن است روزانه چیزی بین صدها و حتی شاید هزاران نفر از جلوی ما رد شده باشند. و هر کدام هم تیپ و استایل مخصوص به خود را داشته باشند.

بله می‌خواهیم راجع به فرم بدن افراد کمی با هم صحبت کنیم. این دقیقاً همان چیزی است، که شکل و شمایل ظاهر ما را می‌سازد.

فرم بدن و مشکلاتی که برای خرید به وجود می‌آورد

فرم بدن با نوع و مدل لباسی که می‌پوشیم ارتباط مستقیم دارد. اگر دقت کرده باشید، بسیار اتفاق افتاده، که وقتی برای خرید لباس می‌روید، از لباس‌های تن مانکن خیلی خوشتان می‌آید. ولی وقتی همان لباس را پرو می‌کنید، می‌بینید که اصلاً مناسب شما نیست. و به قول معروف به تن شما زار می‌زند. این بلایی است که فرم بدنتان مسبب آن است.

چه بسیار لباس‌هایی، که آرزوی پوشیدن آن برای همیشه با انسان باقی خواهد ماند. آن هم فقط به خاطر اینکه فرم بدنمان به ما اجازه نمی‌دهد، هر چیزی را بپوشیم. بله این یک واقعیت محض است، که بدن‌ها نسبت به نوع فنوتیپ و ژنوتیپ هر کدام دارای فرم خاصی است.

چه عواملی باعث می‌شود، فرم‌ بدن افراد با هم متفاوت  باشد؟

با وجود عوامل مختلفی مانند: ژنوتیپ، فنوتیپ، محیط، آب و هوای جغرافیایی محل زندگی و حتی نوع تغذیه، ورزش و شرایط جسمی و روحی روانی و … که همگی بر فرم بدن تأثیر مستقی و یا غیر مستقیم دارند، اما می‌توان به طور کلی فرم بدنی افراد را در چند دسته یا گروه خلاصه کرد.

منظور ما از فرم بدن، نه قد شماست و نه وزنتان. بلکه شکل و شمایل بدنتان مد نظر است. یک مرد جوان بلند قد و به اصطلاح ترکه‌ای می‌تواند، با مرد جوان دیگری که دارای بدن با انحنای زیاد است، وزن یکسانی داشته باشد. و برعکس آن هم صادق است.

یک مرد چاق می‌تواند، نسبت به مرد دیگری که لاغر است، از لحاظ شکل بدنی، یکسان باشد. بنابراین در این مبحث فرم بدنی، قد و وزن افراد مطرح نیست، بلکه تنها شکل ظاهری بدن مد نظر قرار داده می‌شود.

اکنون به بررسی انواع شکل‌های بدنی می‌پردازیم.

انواع فرم بدن

فرم بدن و لباس متناسب با آن (سفارش دوزی و VIP پوشاک مردانه گارنو):فرم بدن و شکل اندام هر فرد با اینکه بسیار منحصر به خود آن فرد است، ولی شکل بدن همه افراد در چند دسته مختلف گنجانده می‌شود.

  • فرم گلابی شکل
  • فرم مثلثی
  • فرم مستطیلی
  • فرم سیبی شکل
  • فرم ساعت شنی

در بین فرم‌های بالا،  هر فرد ممکن است تنها در یک دسته قرار بگیرد، و یا شکل بدنش به نحوی باشد، که ویژگی‌های دو دسته و حتی ممکن است، بیشتر از دو دسته را داشته باشد.

هنگامی که شکل بدن خود را مشخص کردید، می‌توانید راحت‌تر لباس‌هایتان را انتخاب و خریداری نمایید. زیرا در این حالت، با توجه به  فرم و شکل اندام و بدنتان، زیباتر  و شکیل‌تر به نظر خواهید رسید.

بهتر است، همین الان جلوی آینه، بایستید، و بدن خودتان را منصفانه و صادقانه ارزیابی کنید. ببینید در کدام دسته فرم بدنی قرار می‌گیرید؟!  حال راهنمایی‌های زیر  را برای انتخاب و خرید لباس‌هایتان، استفاده نمایید.

فرم گلابی

از ویژگی‌های فرم گلابی، عریض‌تر و پهن‌تر بودن قسمت پایین تنه می‌باشد. عرض باسن، نسبت به عرض شانه‌ها بیشتر است. به علت گرد بودن پایین بدن، کمر به خوبی نشان داده می‌شود.
شکم صاف ، تنه و شانه‌ها از نکات و امتیازات این فرم است.
برای پوشاندن بخش پایینی بدن با لباس، بهتر است، به افزایش نمای شانه‌ها و بالا تنه، بازوها و کمر، و کوچک نمایش دادن باسن، تمرکز کنید. کفش پاشنه دار باعث می‌شود نمای کشیده‌تری از پاهایتان دیده شود.

به این نکات دقت کنید:

از پوشیدن لباس‌هایی که باعث می‌شود، توجه دیگران به قسمت پایین تنه‌ی شما معطوف شود، اجتناب کنید. مانند شلوارهای جذب و تنگ، پوشیدن شلوار راه راه، یا خط‌دار، عرض باسن شما را کم می‌پوشاند. اگر  لبه‌های شلوارتان پهن‌تر باشد، در پایین تنه  نیز تعادل برقرار خواهد شد.
اگر کت و شلوار و یا ست شما یک رنگ نیست، برای ایجاد و برقراری کنتراست و هماهنگی بیشتر ، رنگ‌های تیره را  برای پایین تنه، و رنگ‌های روشن را برای بالا تنه انتخاب نمایید.
به اینکه گردن مربعی شکل دارید توجه کنید . طول گردن را نباید فراموش کرد. لباس‌هایی بپوشید، که بازوهایتان را به خوبی نمایان می‌کند، و تناسب اندام خوبی را  از شما به نمایش می‌گذارد. در این فرم بدنی، ناهماهنگی و شلوغی در بالاتنه را برای حفظ استایلتان استفاده کنید . جلیقه کوتاه که تا بالای کمر باشد، بپوشید.

فرم مثلثی

ویژگی‌های اندام و فرم بدنی مثلثی شکل: مثلث معکوس، نام دیگر این فرم است. شانه‌های گسترده و قفسه‌ی سینه‌ی پهن، مشخصات این شکل بدنی می‌باشد. که هر چه به کمر و دور کمر نزدیک می‌شود، باریک‌تر می‌شود.
نقاط قوت در این فرم بدن، پاهای فرد است.  شما می‌توانید، با تمرکز روی لباس پایین تنه، کاری کنید، که شانه‌ها و بالا تنه عملاً به چشم طرف مقابل نیاید.
استفاده از رنگ‌های روشن در قسمت پایین تنه، پوشیدن شلوار دم پا گشاد، اجتناب از لباس‌های حلقه‌ای یا بندی، اجتناب از پوشیدن لباس‌هایی که طول گردن و یا خط آن را نشان می‌دهد، پوشیدن لباس‌هایی که با پر نشان دادن کمر، دور کمر بزرگ‌تری از شما به نمایش می‌گذارد.

فرم مستطیلی

ویژگی‌های فرم بدنی مستطیلی: عرض شانه‌ها، ران و دور کمر، همگی به یک اندازه، و معمولاً هم باریک می‌باشند.

پاها و بازوها از نقاط قوت این فرم هستند. در این فرم، لزومی ندارد، که برای کوچک نشان دادن بخش دیگری از بدنتان تلاش کنید.
تنها کافی است، با به وجود آوردن قوس‌ها و منحنی‌هایی، بازوها و پاهای باریک و بلند، از خودتان به نمایش بگذارید. در این فرم حتماً کمر بندی محکم برای شلوارتان را نباید فراموش کنید. لباس‌های یقه باز بپوشید،نتیجه این سبک پوشش، ایجاد قوس و منحنی در بدن شما خواهد بود.

از پوشیدن کت تک و کت‌های اسپرت اجتناب کنید. کت کلاسیک به خاطر بلند تر بودنش، شما را شیک‌تر کرده نمای دلپذیرتری برای شما ایجاد خواهد کرد. لباس‌های رنگی، به بالاتنه‌ی شما بیشتر جلوه خواهد داد. سبک‌های خیلی متفاوت و عجیب را استفاده نکنید . رنگ‌بندی‌های خیلی ملایم،  را برای لباستان انتخاب کنید.

فرم سیبی شکل

ویژگی‌های فرم بدنی سیبی شکل: در این فرم، بیشتر وزن بدن، در بالاتنه، قرار می‌گیرد. با این اوصاف پایین تنه، باریک می‌باشد.

شانه‌ها نسبت به سایر قسمت‌های بدن، پهن‌تر و عریض‌تر هستند. پاها، در این فرم نیز از نقاطی است، که می‌توان برای پوشاندن حجم بالاتنه از آن استفاده کرد. پس تا می‌توانید، با استفاده از لباس‌ و مد، کمر خود را باریک‌تر نشان بدهید.
برای اینکه دور کمر خود را کوچک‌تر و قسمت میانی بدنتان را کشیده‌تر نشان دهید، لباس یک رنگ بپوشید. از مدل‌های یقه هفت استفاده کنید. حتماً کمر بند داشته باشید. برآمدگی شک را با پوشیدن لباس‌های گشاد بپوشانید. شلوار جین گشاد، بپوشید، تا از این طریق یک خط باریک از شانه تا پایین را ایجاد کنید.

فرم ساعت شنی

ویژگی‌های فرم ساعت شنی: کمر کوچک و باریک، مساوی بودن تقریبی پهنای شانه‌ها و باسن.
انحناهای متعدد بدن از نقاط قوت این نوع فرم بدن، محسوب می‌شود.
سعی در نشان دادن منحنی‌های بدن، داشته باشید.

زیباترین فرم بدن

فرم ساعت شنی، از زیباترین فرم‌های بدن می‌باشد. پس اگر چنین فرم بدنی دارید، بسیار خوش‌شانس هستید.
پوشاک گارنو تأکید می‌کند، توجه داشته باشید، که نباید با پوشیدن لباس‌هایی که شل و یا گشاد هستند، منحنی‌ها و قوس‌های بدنتان را پنهان کنید. لباس‌های جذب و یا به اصطلاح کیپ بهترین گزینه برای شماست.

قوس و منحنی‌ها در فرم و شکل بدنی ساعت شنی بسیار مهم و دلپذیر می‌باشد. مخصوصاً برای خانمها.

پیراهنتان را داخل شلوار بزنید. و سعی کنید با کمربند، باریکی کمرتان و فرم ساعت شنی را نشان دهید.

پارچه‌های نازک برای لباسهایتان، و  استایل سبک و مناسب استفاده کنید.  پوشیدن شلوارهای جین راسته و تنگ را فراموش نکنید.

بهتر است بدانید، اگر کمرتان باریک است، و باریک‌ترین بخش بدنتان، نیز کمر هست، در این صورت، بین بالاتنه و پایین تنه‌ی شما، تعادل برقرار است. عرض شانه‌‎هایتان نیز تقریباً با عرض سینه و باسن برابر است.

این فرم ، به بدن ورزشکاری هم معروف است.  به راحتی می‌توان گفت، انواع مختلف لباس، برای اندام و فرم بدن ساعت شنی مناسب به نظر می‌آید.  ولی فراموش نکنید، هر لباسی که خواستید بپوشید، روی امتیاز باریک بودن کمرتان، نباید تأثیر منفی بگذارد.

بنابراین گارنو پیشنهاد می‌دهد، همواره باریکی و زیبایی کمر و اندامتان را با انتخاب و خرید لباس مناسب با فرم بدنتان، به نمایش بگذارید. و کمرتان را با لباس‌های گشاد مخفی نکنید.
تا به زیباترین شکل دیده شوید نه این که با لباس های گشاد و بدفرم زیبایی اندام خود را مخفی کنید.
کت‌هایی که نسبت به بقیه‌ی کت‌ها، دارای قد کوتاه‌تری هستند، و باریکی کمرتان را به خوبی نشان می‌دهد، استفاده کنید. مانند کت اسپرت و اسلیم فیت.(برای مطالعه)

سایزهای غیر نرمال و شاذِّ بدنِ بعضی از افراد

در اجتماع بشری با توجه به جمعیت بالا، شاهد سایزها و فرم و اشکال مختلف بدن، و چه بسا نادر افراد هستیم. تغذیه نامناسب، ورزش نکردن، نوع محیط‌های جغرافیایی، سبک زندگی، نوع فنوتیپ و ژنوتیپ‌های مختلف، جهش‌های ژنتیکی و … همگی عواملی هستند، که باعث به وجود آمدن افرادی با فرم‌های کمیاب و شاذ می‌شوند.

کوتاهی قد، بلندی بیش از حد قد، چاقی و یا لاغری خارج از حد معمول و … باعث می‌شود، برخی افراد، نتوانند پوشاک و لباس‌هایی که در بازار موجود است، را بپوشند. این افراد همواره ناگریزند، برای تهیه‌ی لباسشان به خیاط مراجعه کنند.

درست است تعداد چنین افرادی خیلی زیاد نیست، ولی حتماً شما نیز یا چنین افرادی را در خانواده دارید، و یا در بین دوستان و اقوام و آشنایان و اطرافیانتان دارید. قطعاً شما نیز، مشکلات فراوان این افراد را برای انتخاب و خرید لباس مشاهده کرده‌اید.

نوع شغل و رابطه‌ی آن با نوع لباس و پوشاک فرد

فرم بدن و لباس متناسب:تناسب شغل و شخصیت فرد، و ارتباط این دو عامل با لباس وی، یک رابطه‌‍ی تنگاتنگ برای افراد به وجود آورده است. تفاوت‌های بسیاری بین افراد وجود دارد. از طرف دیگر وجود شباهت‌های بین افراد نیز قابل انکار نیست. ولی با همه‌ی این وجود افراد، هر کدام منحصر به فرد و منحصر به خودشان هستند. این موضوع از ذهنیات و سلایق شخصی فرد حکایت دارد، که برای هر فردی، خاص و ویژه‌ی خود اوست.

تأثیر سبک خاص لباس فرم

فرم بدن و لباس متناسب:این موضوع، که بسیاری از مدیران ارشد، و مقامات و یا تاجران و … ترجیح می‌دهند، کت و شلوارشان بسیار خاص باشد. و یا از جنس خاصی و یا از طراحی و مدل خاصی برخوردار باشد، برخاسته از دیدگاه آینده نگر این افراد است. چرا که خاص بودن و ممتاز بودن خود از نوع چشم انداز تیز بینانه آنان سرچشمه گرفته است، که معمولاً همگان از آن برخوردار نیستند. دیدگاهی که خود سبکی از مدرنیته بودن و روش پیشرفت از پیش حساب شده‌ را می‌رساند.

چنین افرادی با نوع انتخاب لباس خاصشان، در پیدایش سبک‌های منحصر به فرد و رواج فرهنگ‌های مد و لباس نیز تأثیر بسزایی دارند. شاید تا به حال گذرتان به چنین اداره‌ها، سازمان‌ها و یا شرکت‌های خصوصی‌ افتاده باشد.

با ورود به چنین اماکنی، با همان نگاه اول نوع سبک خاص و منحصر به فرد لباس فرم مدیران و کارمندان آنجا، قطعاً توجه شما را به خود جلب می‌کند. این نوع سبک‌ها و مدل‌های خاص به طور حتم، و بدون اغراق در نحوه خدمت‌رسانی و کارایی آنان بسیار تأثیر گذار است.

تأثیر روانی سبک خاص لباس فرم

اگر از لحاظ روانشناسی بخواهیم کوتاه، نظری درباره‌ این نوع سازمان‌ها و شرکت‌ها بدهیم، باید بگوییم که: استفاده از پارچه و متریال و برش خاص، و نیز رنگ‌های زیبا و شیک، در آرامش روانی افراد و روحیه‌ی شاد آنها و نهایتاً کارایی بالاتر و باکیفیت‌تر آنان ارتباط مستقیم دارد.

وجود  ارتباط و تناسب بین شخصیت افراد و خصوصیات شغلی سازمان و شرکت‌ها، موجب ایجاد و کسب رضایت بیشتر افراد، ایجاد انگیزه‌های درونی خاص در آنها، افزایش چشمگیر کارایی، مسئولیت پذیری و خلاقیت آنان خواهد شد.

لباس افراد، به نحوی انعکاسی از شخصیت درونی آنان نیز به شمار می‌رود. لذا تهیه بهترین و با کیفیت‌ترین و زیباترین لباس‌ها، همواره در پرورش شخصیت افراد، و اصلاح برخی ناآرامی‌ها و هیجانات درونی آنان نیز بسیار هدفمند عمل می‌کند.

برای اینکه افراد، در شغل مناسب خودشان، قرار بگیرند، لازم است، در مراحل استخدامی، مانند گزینش و مصاحبه، بر نوع پوشش و سبک لباس خود، و نوع شغلی که برای آن مصاحبه می‌دهند، دقت نظر داشته باشند.

نگاه ویژه‌ی مدیران به لباس مصاحبه شوندگان

مدیران منابع انسانی و مسئولان گزینش و مصاحبه‌ی شرکت‌ها و سازمان‌ها، حین مصاحبه، علاوه بر سایر عوامل، از جمله: رزومه کاری، مدرک تحصیلی، مهارت‌ها و … به پوشش فرد نیز، توجه ویژه‌ای دارند. چیزی که ممکن است، به علت عدم توجه به آن، بارها و بارها موجب رد شدن شما در مصاحبه شده باشد. بنابراین وجود ارتباط بین خصوصیت‌های مشاغل و خصوصیت‌های شخصیتی افراد، لازم است، توجه خاصی به نوع و سبک پوششتان داشته باشید.

مقدم داشتن شخصیت افراد، بر مهارت و تخصص آنها،  از رموز موفقیت شرکت‌های ژاپنی محسوب می‌شود. مدیران باهوش سازمان‌ها و شرکت‌ها، با انتخاب نوع خاص لباس فرم خودشان و پرسنلشان، سعی در به وجودآوردن چنین تغییرات مثبتی در اداره و شرکت خویش می‌باشند. چیزی که بسیاری از مدیران، از آن غافلند. به همین خاطر ، مدیران باهوش، همواره برنده‌ی مدیریت مدرن و خلاق خود خواهند بود.

به خاطر عواملی که در بالا به آنها اشاره کردیم، بعضی از افراد برای محیط کارشان، خواستار لباس‌هایی با اجناس خاص، و کیفیت ممتاز و برش‌ها و متریال و طراحی‌های منحصر به فرد  هستند، که نمی‌توانند، آن را در بازار پیدا کنند. برای رفع این مشکل، برخی از تولیدی‌های لباس، در پوشه‌ی کاری خودشان، بخشی به نامVIP ، باز کرده‌اند، که حاوی سرویس‌های بسیار ویژه، برای خدمت رسانی به چنین افراد و شرکت‌ها و سازمان‌هایی است.

سفارشی دوزی و بخشVIP گارنو

فرم بدن و لباس متناسب با آن (سفارش دوزی و VIP پوشاک مردانه گارنو):پوشاک مردانه، مخصوصاً کت و شلوار و پیراهن، جزء آن دست از لباس‌هایی است، که برای دوختن آن، نیاز به دقت و وسواس به خرج دادن بیشتری است.  تولیدی‌ها و کارخانه‌هایی در سطح کشور ایران، علاوه بر فعالیت عمده خود برای تولید پوشاک مردانه، به دوخت سفارشی کت و شلوار و پیراهن و سایر البسه و پوشاک مردانه نیز مبادرت می‌ورزند. از جمله‌ی این کارخانه‌ها، کارخانه تولیدی پوشاک مردانه گارنو می‌باشد.

فرم بدن و لباس متناسب ،سفارش دوزی و VIP پوشاک مردانه گارنو
سفارش دوزی و VIP پوشاک مردانه گارنو

خیاطان و طراحان بسیار خبره‌ای که در تولیدی و کارخانه پوشاک گارنو فعالیت می‌کنند، بهترین و مناسب‌ترین کت و شلوار و پیراهن‌ها را برای تمامی آقایان آماده خواهند کرد.

افراد از هر قشری با هر سلیقه‌ای می‌توانند، با گارنو تماس گرفته، و لباس مد نظرشان را، سفارش دهند، تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید و تقدیم شما گردد.

امکانات vip پوشاک گارنو

شرکت نوآوران دوخت مهیار، با برند پوشاک مردانه گارنو، در کنار تولیدات با کیفیت و متنوع خود، امکانات VIP ویژه‌ای را برای مشتریان خاص خود نیز در نظر گرفته است. از جمله:

  • سایزگیری در محل، خانه، اداره و …
  • استفاده از متریال درجه یک
  • استفاده از پارچه‌های خاص ایتالیایی، انگلیسی و ترک و …
  • تحویل سفارشات در کوتاه‌ترین زمان
  • سرعت بالا در ارسال سفارشات
  • استفاده از مویی‌‌های سبک که وزن کت را به شدت می‌کاهد
  • استفاده از آستری ویسکوز در کت، که باعث می‌شود، در اثر تعرق، لباس شما بوی بد نگیرد
  • استفاده از دکمه‌های کروزو(چوب یک گیاه به همین اسم)
  • برش‌های خاص ، که به نسبت اندام طرف دوخته می‌شود.

گارنو برای راحتی بیشتر شما، این امکان را نیز فراهم کرده است، تا کارشناسان ما برای سایزگیری، به محل کار و یا منزل شما مراجعه کنند. بنابراین برای سفارش لباس مردانه خودتان اصلاً جایی برای نگرانی باقی نمانده است.

این افراد می‌توانند، لباسی که مد نظرشان است، را به پوشاک گارنو سفارش دهند.

مجموعه‌ی بزرگ و محبوب گارنو، شرایطی را فراهم آورده است، تا شما عزیزان بتوانید به راحتی، لباس مد نظرتان را تهیه کنید، و از پوشیدن آن لذت ببرید. 

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.