راز کت شلوار شیک ولادیمیر پوتین و استایل پر جذبه و زیبای وی

راز کت شلوار شیک ولادیمیر پوتین و استایل پر جذبه و زیبای وی ، ولادیمیر پوتین

راز کت شلوار شیک ولادیمیر پوتین و استایل پر جذبه و زیبای وی

به راستی راز کت شلوار شیک ولادیمیر پوتین و استایل پر جذبه و زیبای وی چیست؟

کت شلوار شیک ولادیمیر پوتین را حتماً دیده‌اید. شاید برای شما نیز سؤال شده باشد، که چرا به نظر می‌رسد، آقای پوتین همیشه  یک نوع کت شلوار و آن هم، کت شلوار شیک و بسیار زیبا می‌پوشند. آیا همیشه همین گونه است؟ یا به نظر اینچنین می‌رسد؟ راز شیک پوشی ولادیمیر پوتین در چیست؟

مجموعه‌ی بزرگ و محبوب گارنو، در این مقاله سعی نموده است، به تمام سؤالات شما درباره کت شلوار و استایل زیبای آقای پوتین، پاسخ دهد.

به شما قول می‌دهیم با مطالعه‌ی این مقاله، شما نیز به اسراری پی ببرید، که با اجرای آن بتوانید، همانند جناب آقای پوتین، شیک پوش، جذاب و جنتلمن باشید.

فهرست مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

  • بیوگرافی آقای پوتین
  • زندگی نامه آقای پوتین
  • ریاست جمهوری پر اقتدار آقای ولادیمیر پوتین
  • راز شیک پوشی آقای پوتین

بیوگرافی آقای پوتین

آقای ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین(به زبان روسی: Владимир Владимирович Путин)‏: در 7 اکتبر سال 1952، در لنینگراد اتحاد جماهیر شوروی سابق، چشم به جهان گشود.  این شهر اکنون به نام سنت پترز بورگ شناخته می‌شود.

ایشان پس از فروپاشی و متلاشی شدن اتحاد جماهیر شوروی، و روی کار آمدن نظام جدید در کشور روسیه، از تاریخ اووت 1999 میلادی، به طور مکرر در پست‌های مهم و حساس ریاست جمهوری و نخست وزیری کشور روسیه، مشغول به کار بوده‌اند.

آقای پوتین از تاریخ 15 آوریل 2008 ریاست حزب روسیه واحد را عهده دار شدند.

زندگی نامه آقای پوتین

پدر آقای پوتین، ولادیمیر اسپیریدونوویچ پوتین (Vladimir Spiridonovich Putin)، بودند. در دوران جنگ جهانی دوم، به عنوان یکی از سربازان نیروی دریایی اتحاد جماهیر شوروی، مشغول به خدمت بودند. ایشان بعداً به کمیساریای خلق، یا همان« پلیس مخفی» یا «NKVD»، در امور داخلی پیوست، و در سال 1999، چشم از جهان فرو بست.

مادر مهربان و زحمت کش آقای پوتین، خانم ماریا ایوانوا پوتین (Maria Ivanovna Putina)، بودند. ایشان در سال 1998، فوت کردند. پوتین تنها فرزند خانواده نبود، بلکه دو برادر داشتند، که یکی از آنها در دوران محاصره لنینگراد و به خاطر ابتلا به حصبه، و دیگری نیز به فاصله چند ماه پس از تولد، از دنیا رفتند.

تحصیلات پوتین

ایشان تحصیلات خود را در مقطع ابتدایی، در سال 1960، آغاز کردند. علاقه فراوان به دفاع شخصی باعث شد، ایشان از سن پایین و تقریباً همزمان با تحصیلاتشان در کلاس ششم، به ورزش جودو و سامبو روی آورند. سامبو( ترکیبی از رشته‌های کشتی محلی روس، کاراته و جودو)، دفاع شخصی و آن هم بدون سلاح می‌باشد. سامبو و ورزش، راهی شد، تا پوتین به سخت کوشی و تلاش مستمر، خو بگیرد.

سیاست پوتین

افسر KGB شدن، آرزویی بود، که پوتین را از بقیه متمایز می‌کرد، آن هم در زمانی که اکثراً تمایل داشتند، فضانورد شوند. عضویت در KGB از آرزوهای زمان کودکی پوتین بوده است.

پوتین، از پیروان کلیسای ارتدکس روسیه است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در لنینگراد(سنت پترز بورگ) در رشته‌ی حقوق بین الملل آغاز کرد، و در سال  1975 نیز فارغ التحصیل شد. برگ دیگری از زندگی ایشان با پیوستن به حزب کمونیستی اتحاد جماهیر شوروی رقم خورد. این حزب در سال  1991 منحل شد.  پوتین تا آن زمان همچنان از اعضای این حزب بودند.

همچنین ایشان توانستند، با ادامه تحصیل در رشته‌ی اقتصاد، دکترای خود را در سال  1996، در این رشته و با رساله‌ای تحت عنوان« برنامه‌های دراز مدت اقتصادی، غنای معدنی منطقه و روابط بازار» کسب نماید.

سیاست پوتین:ولادیمیر پوتین به عنوان منجی بزرگ اقتصاد روسیه در بحران بزرگ دهه‌ی  1990، و یک رئیس جمهور بسیار پر تلاش و پر کار معروف و مشهور می‌باشد. ثبات و رشدی که امروزه در اقتصاد روسیه شاهد آن هستیم، نتایج زحمات ارزشمند این مرد بزرگ است. ایشان یکی از بزرگ‌ترین و بی‌نظیرترین سیاستمداران طول تاریخ جهان می‌باشد.(پیشنهاد مطالعه: از زندگی سیاسی پوتین بیشتربدانید).

ریاست جمهوری پر اقتدار آقای ولادیمیر پوتین

سیاست پوتین: پوتین  در سال 1975، و بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه، به «KGB» پیوست.  و دوره‌ی آموزشی یک ساله‌ی خود را در مدرسه‌ی  401  KGB به پایان رساند. در سال 1984 تحت آموزش‌های شیوه‌های نوین جاسوسی قرار گرفت. و یک سال بعد، در سمت افسر اطلاعاتی سازمان اطلاعات روسیه به همراه همسرش به آلمان شرقی رفت.

مأموریت مهم پوتین

سیاست پوتین:مأموریت مهم پوتین در آن سال‌ها، جمع آوری اطلاعات مهمی ازغرب و مخصوصاً پایگاه‌های نظامی آمریکا در آلمان غربی بوده است. و به این صورت ایشان و همکارانش، اطلاعات بسیار زیادی را برای  KGB  جمع آوری می کردند.

در سال 1989 ، پس از فروپاشی دیوار معروف برلین، پوتین به لنینگراد برگشت، و تلاش‌های وی برای دستیابی به مقام‌های سیاسی بالاتر شروع شد.

وی در سال 1991، پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، با درجه سرهنگی از KGB بازنشسته شد. پس از آن پست‌های مهم سیاسی مختلفی را عهده دار شد،  تا اینکه در اوت سال1996 در سمت معاون دایره اداری ریاست جمهوری روسیه، مشغول به کار شد.

پست‌های مختلف پوتین قبل از نخست وزیری

سیاست پوتین: معاونت اجرایی دفتر ریاست جمهوری روسیه، ریاست دایره مرکزی تحقیقات و نظارت دولت، معاون اول دایره اداری ریاست جمهوری در زمان یلتسین، مدیریت سرویس امنیت فدرال روسیه، دبیر کل شورای امنیت ملی روسیه، از جمله‌ی پست‌های مهمی است، که پوتین عهده دار شده است.

سركوب شورش‌یان چچن، اعتبار بزرگی بود که پوتین به آن دست یافت.

سه نفر برای معاونت سرگیی استپاشین(نخست وزیر آن زمان روسیه)، در نهم اوت  1999 انتخاب شد، که یک نفر از آنها آقای پوتین بودند.  اما دولت استپاشین نتوانست بیش از ساعاتی دوام بیاورد. سقوط زود هنگام دولت وقت، پوتین را به پست کفالت نخست وزیری رساند.

ماجرای پیروزی‌های شگفت انگیز پوتین

سیاست پوتین: در فاصله بسیار کوتاهی تنها با گذشت ساعاتی در عصر همان روز نهم اوت، وخامت حال بوریس یلتسین رئیس جمهور روسیه ، باعث شد، یلتسین، پوتین را برای جانشینی خودش، انتخاب  و به مردم معرفی نمود. هنوز یک هفته نگذشته بود، که پارلمان روسیه، رأی اعتماد خود را به آقای پوتین داد.

پوتین در 31 دسامبر 1999،  به صورت کاملاً رسمی، به عنوان كفیل رئیس جمهور منصوب شد. این پست نتایج بسیار مثبتی برای وی به دنبال داشت، تا جایی که بیشترین کمک برای پیروزی بر پریماکف و یوری لوژکف در انتخابات مارس 2000 محسوب می‌شود.

پوتین علاوه بر اینکه یک سیاستمدار بسیار بزرگ است، یک ورزشکار حرفه‌ای، حامی حیوانات، پدری مهربان و شهروندی دلسوز برای روسیه و مردم این سرزمین است. مجموعه پوشاک گارنو برای آقای ولادیمیر پوتین بزرگوار آرزوی تندرستی و موفقیت‌های روز افزون دارد.

راز شیک پوشی آقای پوتین

ولی به راستی راز کت شلوار شیک ولادیمیر پوتین و استایل پر جذبه و زیبای وی در چیست؟ در همان نگاه اول که آقای پوتین را می‌بینیم، نظم فوق العاده بالای وی و رعایت آراستگی و پوشش بسیار عالی وی را به خوبی درک می‌کنیم.

راز شیک پوشی پوتین ، بیوگرافی آقای پوتین

استایل پوتین

آقای پوتین از همان کودکی به ورزش‌های حرفه‌ای مبادرت می‌ورزیدند. ایشان جزو جودوکاران و ورزشکاران رزمی موفق روسیه هستند. قطعاً استایل ورزشکاری آقای پوتین، بر جذابیت بیش از پیش ایشان، مکرراً تأثیر مثبت فراوانی داشته است. ساختار عضله‌ای بدن آقای پوتین و ورزش مداوم ایشان، استایلی بسیار مناسب را رقم زده است. به همین خاطر است، که به راحتی می‌تواند هر لباسی را استفاده نمایند.

کت و شلوار پوتین

راز کت شلوار شیک ولادیمیر پوتین و استایل پر جذبه و زیبای وی در چیست؟ در بخش قبلی به ورزش رزمی و حرفه‌ای آقای پوتین، و استایل مناسب وی اشاره کردیم. اما تیپ آقای پوتین با کت و شلوار در نوع خودش مثال زدنی است.

پوتین معمولاً با تیپ و کت و شلوار رسمی و بسیار مرتب و آراسته و شیک در محافل و مجالس ظاهر می‌شوند.

فوتبال بازی کردن پوتین ، زندگی نامه آقای پوتین

ایشان در برخی موارد با لباس کت و شلوار رسمی برای همراهی جوانان،  در زمین فوتبال پا به توپ شده اند . این اخلاق مردمی و انسان دوستانه آقای پوتین که خود را با اقشار جامعه هماهنگ می‌کنند، بسیار ستودنی است. (بیشتر بخوانید)

جنس کت و شلوار پوتین

آقای پوتین همواره از کت و شلوارهایی با جنس بسیار با کیفیت کشمیر و wool ،استفاده می‌کنند.

کت و شلوار پوتین ،راز کت شلوار شیک ولادیمیر پوتین و استایل پر جذبه و زیبای وی

پارچه  wool

پارچه وول یا پشمی ، دارای خواصی است، که آن را برای تولید کت و شلوارهای لوکس و بسیار اعلا مناسب کرده است.

نخ پشم، دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد. به گونه‌ای که حالت‌پذیری فوق‌العاده‌ی آن کم نظیر است. همین عامل باعث شده است، کت و شلوار تهیه شده از wool، به راحتی حالت بدن را به خود بگیرد، و یک فرم فیت با ظاهر زیبایی از خطوط بدن به نمایش بگذارد. اگر از پشم مصنوعی در آن استفاده شده باشد، بافت پارچه ضعیف می‌شود. این  عامل باعث افتادگی سریعتر پارچه شده که، بر حالت پذیری آن تأثیر منفی خواهد گذاشت.  بهترین کیفیت پارچه پشمی برای کت و شلوار را پارچه‌های 100% پشم دارند.

پارچه‌های پشمی صاف، براق و یکپارچه هستند. نرمی و درخشندگی پارچه پشمی بسیار خاص و استثنایی  است.

پشم گوسفند دارای لانولین است، که خاصیت ضد آب دارد. این ویژگی باعث می‌شود، عرق بدن را به خود جذب نکند . ماندگاری و دوام بالای پارچه پشمی و تن آرایی بینظیرش، آن را به یکی از ارزشمندترین پارچه‌ها تبدیل کرده است.

کت و شلواری که از پشم مصنوعی درست شده باشد، در ناحیه زانو و آرنج

آن، کشش به وجود می‌آید، و در اصطلاح زانو و آرنج بیرون می‌زنند.

عایقی برای گرما و سرما

پشم همانند یک عایق عمل می‌کند. گرما را نگه می‌دارد، و رطوبت را نیز از طریق فواصل کیسه‌های عایق تبخیر می‌نماید. ناگفته نماند که برخی پارچه‌های پشمی هم وجود دارد، که از لایه‌های بسیار نازک پشم تولید می‌شوند، و بسیار خنک و مناسب مناطق گرمسیر می‌باشند.  علاوه بر این پارچه‌های پشمی از تنوع بسیار بالایی برخوردارند، و مواد خام برای تولید البسه‌ی لوکس و گرانقیمت محسوب می‌شود.(بیشتر بخوانید)

پارچه کشمیر

پارچه‌ی کشمیر را از پشم بزهای کشمیری و یا دیگر بزها می‌سازند. این پارچه بافتی سبک و لطیف دارد. همچنین از استحکامی بسیار بالا برخوردار است. ظرافت پارچه‌های کشمیر چیزی بین 7 الی 19 میکرون می‌باشد، که به مراتب بسیار کمتر از ظرافت پارچه‌های پشمی است. بسیار لطیف و نرم، دارای ویژگی عایق بودن و بدون پرز می‌باشد. این پارچه از گرانقیمت‌ترین پارچه‌های کت شلوار محسوب می‌شود.

پارچه پشم کشمیر

رنگ کت و شلوار پوتین

آقای پوتین معمولاً با کت و شلوارهای تیره دیده می شود. رنگ تیره در فیلم برداری و عکاسی، عارضه‌ی برگشت نور را ندارد، به همین خاطر یکی از بهترین گزینه‌ها برای رنگ کت و شلوار مقامات می‌باشد. زیرا اکثراً در مقابل دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری هستند.

رنگ های مشکی و سورمه ای  و زغالی از طیف رنگ های مورد استفاده آقای پوتین در محافل و مجالس کاری و دیپلماتیک می باشد. در ذیل چند عکس از آقای ولادیمیر پوتین با کت و شلوارهای مشکی و سورمه‌ای می‌بینید.

رنگ کت و شلوار پوتین ،مدل کت و شلوار پوتین

مدل کت و شلوار پوتین

کت و شلوارهای پوتین، کلاسیک با یقه انگلیسی و گاهاً دوچاک و دو دکمه و دو جیب می‌باشند، که اکثراً دکمه اول را می‌بندند.

البته این را هم بگوییم که در مکانهای ورزشی ایشان از لباس‌های ست ورزشی در طرح و رنگ‌های مختلفی استفاده می‌کنند.

پیراهن و اکسسوری پوتین

پیراهن‌های مورد استفاده آقای پوتین، از نوع پیراهن‌های ساده هستند.  ایشان بیشتر از پیراهن سفید ساده استفاده می‌کنند. در رتبه بعدی، پیراهن ساده به رنگ آبی کمرنگ یا به اصطلاح آبی آسمانی استفاده می‌کنند.

پیراهن و اکسسوری پوتین ، کت شلوار شیک ولادیمیر پوتین

اکسسوری مورد استفاده آقای ولادیمیر پوتین، کراوات و ساعت مچی می‌باشد. ایشان از کراوات‌های قرمز، سرمه‌ای،  جگری، بنفش، مشکی و … با طرح‌های ریز و ساده استفاده می‌کنند. ساعت مچی دسته چرمی از دیگر اکسسوری‌های مورد استفاده آقای پوتین است. البته در برخی موارد نیز بدون کراوات هستند.

سال 2010 گروهی که از مخالفان دولت  دولت روسیه بودند، کلکسیونی از ساعت‌های مچی آقای پوتین را در یک ویدئو به نمایش گذاشتند. ساعت‌های گرانقیمت و زیبا در این ویدئو نشان داده می‌شد.

اکسسوری و ساعت مچی ولادیمیر پوتین ، راز کت شلوار شیک ولادیمیر پوتین و استایل پر جذبه و زیبای وی

ساعت مچی  ساخته شده توسط لانگه شون ساعت ساز بنام آلمانی، که پوششی از طلا، یاقوت کبود و پلاتین داشت و از جنس چرم تمساح ساخته شده بود، نیز نمایش داده شده بود. ( برای آگاهی و مطالعه‌ی بیشتر اینجا کلیک کنید)

کفش‌های آقای ولادیمیر پوتین

کفش‌های مورد استفاده آقای پوتین غالباً از چرم و به رنگ مشکی با پاشنه دو سانت هستند.

تیپ رسمی ولادیمیر پوتین ، راز شیک پوشی آقای پوتین

مجموعه‌ی بزرگ و محبوب پوشاک مردانه‌ی گارنو، تمام تلاش خود را به کار گرفته است، تا در این مقاله به معرفی جناب آقای ولادیمیر پوتین، مرد بزرگ عرصه‌ی سیاست جهانی روسی، و استایل و کت و شلوار شیک و جذاب وی بپردازد.

امیدواریم از مطالعه‌ی این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

پیشنهاد مشاهده: انواع کت و شلوارهای مردانه‌ی لوکس و شیک گارنو

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.