بهترین رنگ کت و شلوار اداری سال

کت و شلوار اداری

بهترین رنگ کت و شلوار اداری سال

 

بهترین رنگ کت و شلوار اداری سال کدام است ؟ پارچه کت و شلوار اداری چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

هدف گارنو در این مقاله، معرفی بهترین رنگ کت و شلوار اداری سال، می‌باشد.

انتخاب بهترین رنگ و طرح کت و شلوار اداری برای مدیران خرید، همواره  یکی از دغدغه‌های اصلی این مدیران بوده است.

امیدواریم بتوانیم در این مقاله بهترین گزینه‌های انتخاب کت شلوار اداری را به شما معرفی کنیم.

در ذیل، تیتر مواردی را که می‌خواهیم بیان کنیم آورده‌ایم:

  • انتخاب بهترین رنگ کت و شلوار اداری
  • انتخاب بهترین متریال برای کت و شلوار اداری سال
  • گزینه مناسب برای پیراهن‌های کت و شلوار اداری
  • بهترین نحوه سایز گیری کت و شلوار اداری پرسنل

 نمونه کت و شلوار های اداری



انتخاب بهترین رنگ کت و شلوار اداری

 

انتخاب بهترین رنگ کت و شلوار اداری یکی از سخت‌ترین کارهایی است، که مسئولان سازمان‌ها و شرکت‌ها عهده‌دار آن هستند. علت سخت بودن انتخاب کت شلوار اداری این است که، علاوه بر هزینه زیادی که برای مجموعه دارد، ویترین شرکت هم به حساب می‌آید.

مجموعه پوشاک گارنو همیشه در تلاش بوده است، بهترین گزینه را برای قسمت‌های مختلف شرکت‌ها پیشنهاد نماید.

زیرا هدف گارنو، رضایت مدیران خرید و پرسنل سازمان‌ها می‌باشد.

در این قسمت چند نکته را که باید رعایت شود را بیان می‌کنیم:

  1. انتخاب بهترین رنگ با توجه به واحد شرکت
  2. انتخاب بهترین طرح برای کت و شلوار اداری پرسنل

انتخاب بهترین رنگ برای کت و شلوار اداری بستگی  به این دارد، که شما برای کدام واحد سازمان و یا شرکت خود می‌خواهید  کت و شلوار تهیه کنید. برای مثال خیلی‌ها برای پرسنل داخلی شرکت خود، کت و شلوارهای خیلی تیره را انتخاب می‌کنند.(بیشتر بخوانید)

این افراد می‌توانند با توجه به نوع شغل پرسنل، به رنگ‌های متفاوت رو بیاورند. برای مثال به جای رنگ زغالی میشود از رنگ طوسی خوش رنگ استفاده کرد. و یا به جای سرمه‌ای تیره که باعث یکنواختی برای پرسنل شرکت‌ها شده است، از رنگ آبی تیره استفاده کرد.

رعایت نکات فوق، شاید برای بعضی از مسئولین خرید زیاد مهم نباشد، ولی در روحیه پرسنل بسیار تاثیر گذار است. اینکه پرسنل شما بتوانند از کت و شلوار اداریشان، حس خوبی داشته باشند، از مواردی است که، منابع انسانی به آن توجه ویژه دارند.

برای بعضی از واحدها مثل انتظامات معمولاً باید رنگ سرمه‌ای، مشکی و یا زغالی خریداری شود. علت آن هم، دیرتر کثیف شدن آنها می‌باشد.

درخصوص انتخاب همین رنگ‌ها هم برای کت و شلوار اداری انتظامات می‌توان، از رنگ‌های جایگزین که فرق آنچنانی هم با رنگ اصلی ندارند استفاده کرد. به عنوان مثال به جای رنگ سرمه‌ای تیره می‌توان، از رنگ‌های سرمه‌ای که کمی روشن‌تر هستند استفاده کرد. همین تغییر کوچک باعث متفاوت‌تر شدن نظر پرسنل سازمان شما در مورد کت و شلوار اداری خواهد شد.

مورد دیگری که از نظر مجموعه پوشاک گارنو بهتر است، برای انتخاب کت و شلوار اداری پرسنل به آن دقت لازم شود، طرح پارچه است.

طرح پارچه یکی از مهم‌ترین مواردی است که بهتر است، شما هم به آن توجه کنید.

 

برای مثال در سالی که کت و شلوار راه راه مد است، مسئولین خرید، کت و شلوار ساده می‌خرند. زمانی که کت و شلوار ساده گزینه بهتری برای انتخاب است، بعضی مسئولین خرید، کت شلوار راه راه انتخاب می‌کنند.(پیشنهاد مطالعه)

یکی از پرسنل سازمانی به طنز می‌گفت: فکر کنم مسئول خرید ما نگران جنس مانده ته انبار کارخانه‌هاست… .

شما می‌توانید، هر زمان که نیاز به خرید کت و شلوار اداری برای پرسنل خود داشتید، با مجموعه شرکت گارنو تماس بگیرید،

و از راهنمایی‌های مشاوران ما به صورت رایگان بهره ببرید.

شماره تماس شرکت گارنو


انتخاب بهترین متریال برای کت شلوار اداری سال

 

انتخاب بهترین متریال برای کت و شلوار اداری یکی از مهم‌ترین کارهایی است، که باید در مورد آن با دقت نظر داد. در مرحله اول، بهتر است، واحدی را که می‌خواهید، برای آن، کت و شلوار اداری انتخاب کنید، را مورد مطالعه قرار بدهید.

انتخاب پارچه کت و شلوار اداری از این جهت که قرار است،پرسنل، هر روز، چند ساعت این لباس‌ها را بپوشند، و همچنین این موضوع که قرار است آن را در کدام واحد استفاده کنند، بستگی دارد. برای مثال برای واحد ستادی پرسنل، بهتر است، از کت وشلوارهایی انتخاب شود، که دارای لطافت پارچه و استحکام باشد.

برای انتخاب این دست کت و شلوار اداری می‌توانید، از پارچه‌های پلی استر و ویسکوز که دارای تراکم بافت ۹۰ گرم هستند، انتخاب کنید. این پارچه‌ها، هم دارای استقامت خوبی هستند، و هم قیمت آنها مناسب است، و هم اینکه دارای لطافت خوبی نسبت به یکسری پارچه‌های دیگر هستند.

     نمونه پارچه پلی استر ویسکوز

کالیته پارچه پنج رنگی
پارچه پلی استر ویسکوز

در مورد متریال کت و شلوار اداری می‌توان، از لایی‌ها و مویی‎های استفاده شده در کت و شلوار هم یاد کرد. متریال داخلی کت و شلوار به مرور زمان، باعث بهتر ماندن شکل ظاهری کت شلوار اداری پرسنل شما خواهد شد. برای مثال اگر لایی یا مویی استفاده شده در کت و شلوار اداری از جنس خوبی نباشد، بعد از چند بار خشکشویی باد می‌کند. و از حالت اصلی خود خارج می‌شود.

نکته دیگر در مورد وزن کت و شلوارهای اداری می‌باشد. اگر متریال داخلی از اجناس متفرقه باشد، وزن کت و شلوار بالا می‌رود. و وقتی پرسنل برای طولانی مدت آن را استفاده کنند، احتمال خسته شدن آنها وجود دارد.

چنانچه در این مورد به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

                                      

 نمونه های کت و شلوار اداری

 

گزینه مناسب برای پیراهن های کت و شلوار اداری

گزینه‌های زیادی برای انتخاب پیراهن برای کت و شلوار اداری سال وجود دارد. پیراهنی که انتخاب می‌کنید، بهتر است با توجه به کت شلوار اداریتان باشد. از این جهت که اگر طرح کت و شلوار اداری پرسنل شما چهارخانه بود، از انتخاب طرح‌های راه راه بپرهیزید.

برای کت و شلوار اداری بهتر است، پیراهن‌هایی را انتخاب کنید، که پارچه آنها به مرور زمان از شکل اصلی خود خارج نشود.

نکته دیگر درصد پارچه‌ای است که می‌خواهید انتخاب کنید.

حتما از پارچه‌هایی انتخاب کنید که دارای درصدی از پنبه باشند. به خاطر اینکه، پرسنل برای طولانی مدتاستفاده کردند، بدن آنها بوی بد نگیرد.



مجموعه پوشاک گارنو( Garno)، با بیش از نیم قرن سابقه تلاش کرده است، با کادری مجرب و خبره، شما را در انتخاب بهترین رنگ کت و شلوار اداری سال گارنو کمک کرده باشد. با توجه به تنوع زیاد رنگ‌ها و تغییر مدل، با فاصله زمانی کم، چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از قسمت تماس با ما، با شرکت گارنو در ارتباط باشید. 

                                                                      

  نمونه‌های کت و شلوار اداری

                                                                                      ((هدف گارنو درخشیدن در تاریکی ست))

 

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر

جهت همکاری با ما، خرید عمده و یا و خرید تکی پوشاک مردانه تولید شده توسط گروه تولیدی گارنو اطلاعات تماس خود را وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.